سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است
Image

جدول نمايش مردمي فيلم‌هاي سي و يكمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر در فاصله 10 روز به آغاز جشنواره منتشر شد.

 


به نقل از روابط عمومي سي و يكمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر، در راستاي احترام به مخاطبان محترم  و رعايت نظم و انضباط در اين دوره از برگزاري جشنواره فجر، جدول نمايش مردمي فيلم‌هاي اين دوره از جشنواره در فاصله 10 روز مانده به آغاز جشنواره منتشر شد.

در اين جدول كه با مراجعه به سامانه های اينترنتي زیر قابل مشاهده است، مخاطبان محترم مي‌توانند سينما و فيلم‌هاي مورد نظر خود را انتخاب و تهيه نمايند.

www.fajrticket.com    
روابط عمومي جشنواره بين‌المللي فيلم فجر با اعلام اينكه فروش بليت‌ها به صورت سري 11 تايي مي باشد، خاطرنشان ساخت: سري بليت 11 تايي بخش سوداي سيمرغ و نگاه نو 55 هزار تومان و سري بليت سينما حقيقت و جشنواره جشنواره ها، مسابقه بين الملل( جام جهان نما)، نمايش هاي ويژه ، سينماي سعادت و چشم انداز سينماي چين و لهستان 33 هزار تومان مي باشد.

همچنين سري11 تايي بليت بخش فيلم هاي سه بعدي 90 هزار تومان مي باشد و در صورت خريد بليت از طريق گيشه سينماها در ايام برگزاري جشنواره هر قطعه بليت 10 هزار تومان است.

گفتني است پيش خريد بليت‌هاي جشنواره طي روزهاي اول، دوم و سوم بهمن ماه صورت مي‌گيرد و بعد از اين تاريخ تمديد نمي‌شود همچنين تاريخ تحويل بليت‌‌هاي پيش‌خريد شده روزهاي چهارشنبه (4 بهمن) و پنج‌شنبه (5 بهمن) مي‌باشد.

سازمان‌ها و نهادها با در دست داشتن نامه تاييد شده توسط دبير جشنواره، روزهاي شنبه (7 بهمن) و يكشنبه (8 بهمن) مي‌توانند به محل فروش بليت واقع در پرديس سينمايي ملت مراجعه نمايند.

گفتني است؛ سينماها و پرديس‌هاي سينمايي آزادي، اريكه ايرانيان، استقلال، جوان، شكوفه، فرهنگ، فلسطين، ملت، تماشا، راگا، ماندانا و ايوان شمس در ايام برگزاري سي و يكمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر، فيلم‌هاي جشنواره را در بخش‌ها سينماي جهان، سينماي ايران، سينما حقيقت و بخش ويژه فيلم‌هاي سه‌بعدي به نمايش مي‌گذارند.

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
Image

 اسامي سينماهاي استاني نمايش دهنده فيلم‌هاي سي و يكمين جشنواره فجر اعلام شد.



 روابط عمومي سي و يكمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر با اعلام اين خبر افزود: با توجه به نمايش فيلم‌هاي جشنواره فجر به صورت ديجيتال، سينماهاي 10 استان كشور به شرح زير به سيستم پخش ديجيتال مجهز شد:

سينماهاي هويزه (مشهد- سه سالن)، ساحل، سپاهان و خانواده (اصفهان)، ايران، سعدي، حافظ (شيراز)، پرديس بهمن (سنندج)، مهتاب (قزوين)، سپيدرود (رشت- دو سالن)، گلستان امين (رفسنجان- دو سالن)، مجتمع شهيد آويني (همدان)، وتوس (قم- دو سالن) و آزادي (كرمانشاه)

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
Image

 

"رسوایی" ده‌نمکی تا قشون‌کشی خانوادگی در سینما!

 

در معرفی بخش نهایی فیلم‌های سودای سیمرغ سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر آثاری در ژانر دفاع مقدس، چند فیلم از کارگردانان نسل اول سینمای ایران و فیلمی که بیشتر عوامل آن اعضای یک خانواده هستند حضور دارند.

در بخش دوم معرفی فیلم‌های بخش سودای سیمرغ سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، آثاری حضور دارند که پیش بینی می‌شود از بهترین‌های این دوره باشند. همچنین در این بخش دو فیلم در ژانر دفاع مقدس و دو اثر از کارگردانان پیشکسوت سینمای ایران معرفی می‌شوند.

دهلیز: به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی ساخته شده است. بهروز شعیبی در کنار بازیگری در فیلم‌هایی چون "طلا و مس"، "آژانس شیشه ای" و... تا کنون ساخت چند تله‌فیلم را هم برعهده داشته است. سیدمحمود رضوی نیز در کارنامه خود تا کنون تهیه‌کنندگی آثار مهمی چون "درباره الی" و "خیابان‌های آرام" را عهده‌دار بوده است. البته تله‌فیلم‌های شعیبی جزو آثار موفق تلویزیون به شمار می رود که با استقبال نیز روبرو شده‌اند.

رسوایی

این فیلم که فیلمبرداری آن هنوز ادامه دارد، اولین کار بلند سینمایی شعیبی به شمار می رود که در دو بخش نگاه نو و سودای سیمرغ به نمایش در می آید. در این فیلم با توجه به عکس‌هایی که از آن منتشر شده است، رضا عطاران باید نقش متفاوتی داشته باشد.

"دهلیز"  با بازی رضا عطاران و هانیه توسلی داستان زنی به نام شیواست. او سرپرست خانوار است و با تلاش و کوشش سعی کرده زندگی خوب و آبرومندی برای خود و تنها پسرش فراهم کند. با رسیدن نامه‌ای، زندگی آنها دچار تحول می‌شود و در مسیری جدید قرار می‌گیرد. 

رسوایی: به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مسعود ده‌نمکی اولین فیلم وی بعد از سه گانه "اخراجی‌ها" است. عکس‌ه، خلاصه داستان و تیزری که از این فیلم منتشر شده نشان از این دارد که "رسوایی" مانند کارهای قبلی این کارگردان با فروش بالایی روبرو خواهد شد. در این فیلم اکبر عبدی برای اولین بار در نقش یک روحانی جلوی دوربین رفته است. البته این بازیگر تا کنون نقش‌های متفاوتی را در سینمای ایران ایفا کرده و تمام آنها نیز موفق بوده و با استقبال روبرو شده است. سال گذشته هم وی در فیلم اول رضا عطاران در نقش یک پیرزن بازی کرد که باعث فروش بالای این فیلم شد.

الناز شاکردوست، کامران تفتی، مریم کاویانی، مجید مشیری، اسماعیل خلج، امیر نوری، محبوبه بیات، تینا آخوندتبار، ارسلان قاسمی، ابوالفضل همراه، آرزو افشا، مهسا کامیابی، مجید شهریاری، اسدالله یکتا، فرامرز روشنایی، فریبا ترکاشوند، یوسف قربانی، مختار سائقی، مجتبی امینی و کمال سید محسن در این فیلم بازی می‌کنند.

هنوز هیچ خلاصه داستان مشخصی از این فیلم منتشر نشده است ولی از تیزر آن می‌توان حدس‌هایی درباره داستان زد؛ البته بدون فهمیدن پایان فیلم.

روز روشن: به کارگردانی حسین شهابی و تهیه‌کنندگی غلامرضا گمرکی جزو فیلم اولی‌هاست که در دو بخش نگاه نو و سودای سیمرغ جشنواره فجر حضور دارد. به گفته یکی از اعضای هیات انتخاب این فیلم یکی از بهترین آثار فیلمسازان جوان و تازه نفس این رویداد است. در این فیلم پانته آ بهرام و مهران احمدی بعد از فیلم "هیچ" دوباره روبروی هم قرار گرفته اند و گفته می شود یکی از نقاط قوت این فیلم بازی بازیگران آن است.

داستان "روز روشن" درباره زن جوانی است که برای نجات جان یک نفر از اعدام به دنبال شاهدی است تا در دادگاه شهادت بدهد... پانته آ بهرام، مهران احمدی ، روناک یونسی ، سودابه بیضایی ، امیررضا دلاوری ، وحید آقاپور، فرهادمهدوی،امین ایمانی، امیراسدزاده،مهدی صفاری، فرخنده فرمانی زاده، پارمین محجوب، بهرام بهبهانی و... در این فیلم بازی می کنند.

روز روشن

زیباتر از زندگی: به کارگردانی انسیه شاه‌حسینی  و تهیه‌کنندگی سیدسعید سیدزاده ساخته شده و مانند کارهای قبلی این کارگردان زن سینمای ایران، در ژانر دفاع مقدس است. این فیلم در سکوت خبری ساخته شده است و مراحل تحقیق آن توسط کارگردان حدود یک سال طول کشید.

این فیلم محوریت زندگی شهید علم‌الهدی، ساخته شده و فیلمبرداری نیز گویا در هویزه انجام شده است. "زیباتر از زندگی" داستان زندگی شهید علم‌الهدی و رزمندگانی است که در عملیات نصر حضور داشتند. این عملیات توسط ارتش در اوایل جنگ در منطقه جنوب اهواز در دشت آزادگان انجام شده است.

شنیده‌ها حاکی است که حامد کمیلی یکی از بازیگران این فیلم است.

غریبه: به کارگردانی حمید بهمنی و تهیه‌کنندگی محمد قهرمانی ساخته شده و محصول موسسه فرهنگی هنری شهید آوینی است. این فیلم دومین اثر در ژانر دفاع مقدس است که امسال در جشنواره فجر حضور دارد. لوریت حنینو، بازیگر لبنانی در این فیلم در نقش یک سرباز آمریکایی بازی می‌کند. جمشید هاشم‌پور‌، بهنوش طباطبایی،‌ کوروش تهامی‌، محمدرضا شریفی‌نیا و فخرالدین صدیق‌شریف دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم سینمایی "غریبه" به موضوع اشغال عراق توسط آمریکا در سال 2005 می‌پردازد و در خلاصه داستان آن آماده است: جولیا به خدمت ارتش ایالات متحده درآمده و تلاش دارد مدارکی را که در حین انجام وظیفه در این کشور به دست آورده است به دوست خبرنگار خود برساند. در جریان این اتفاقات یکی از پرده‌های سناریو آزادسازی عراق به تصویر کشیده می‌شود.

فیلم قبلی این کارگردان "آن مرد آمد" نیز با اینکه چند سال از ساخت آن می گذرد امکان اکران عمومی پیدا نکرده است.

قاعده تصادف: دومین فیلم بهنام بهزادی است که پیش‌بینی می شود یکی از بهترین آثار این دوره باشد. فیلم قبلی این کارگردان با نام "تنها دوبار زندگی می کنیم" نیز که اثری متفاوت بود با استقبال منتقدان و اهالی رسانه ساخته شد. مراحل ساخت و پیش تولید این فیلم نیز در سکوت خبری انجام شد. عمدتا بهزادی خیلی تمایل ندارد که در زمان تمرینها، دورخوانی و حتی زمان فیلمبرداری خبری از کارش منتشر شود و ترجیح می دهد بدون حاشیه به کار خود ادامه دهد.

وی در این فیلم عمدتا از حضور بازیگران جدید و جوان سینمای ایران بهره گرفته است و بهزادی خیلی تلاش می کند که عکسی از چهره گریم شده امیر جعفری در این فیلم منتشر نشود. گویا یکی از برگ‌های برنده این اثر گریم متفاوت این بازیگر محسوب می شود.

این فیلم به روابط بین جوانان با همدیگر و والدینشان می‌پردازد. اشکان خطیبی، مهرداد صدیقیان، بهاران بنی‌احمدی، محمدرضا غفاری، الهه حصاری، مارتین شمعون‌پور، ندا جبرائیلی، روشنک گرامی، سروش مالمیر، با حضور: امیر جعفری، سروش صحت، امید روحانی از بازیگران "قاعده تصادف" هستند.

"گناهکاران"

کلاس هنرپیشگی: هجدهمین فیلم علیرضا داوود نژاد است که مانند کارهای قبلی این کارگردان در آن خانواده وی نیز حضور دارند و به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم هم در سکوت خبری ساخته شد و اخبار کمی از آن در زمان فیلمبرداری منتشر شد. به گفته کارگردان این فیلم به همه فیلم‌هایش شبیه است و رنگ و بویی از همه فیلم‌های او دارد ولی شبیه هیچ‌کدام از آن‌ها نیست.

در فیلم "کلاس هنرپیشگی" بازیگرانی چون رضا داوودنژاد، محمدرضا داوودنژاد، زهرا داوودنژاد، علی داودنژاد، مهرداد کیش‌مهر، احترام‌السادات حبیبیان، عباس حبیبیان، مسعود میری، کیارش داوودنژاد، یلدا محمودی، انوش محمودی، کبری حسن‌زاده، اقدس سعادت رضایی، زهرا حبیبیان، مهرانگیز عدالت ایفای نقش می‌کنند.

گناهکاران: به کارگردانی فرامرز قریبیان ساخته شده است. قطعا خیلی از سینمادوستان منتظر دیدن فیلم این بازیگر قدیمی سینمای ایران هستند. داستان فیلم درباره دختری است که در زندگی خود با آدم های مختلفی برخورد می کند و هر یک از این آدم‌ها برداشت خاص خود را نسبت به او دارند.

نویسندگی این فیلم برعهده پسرر قریبیان است که سالها در خارج از کشور زندگی کرده است. همایون ارشادی، هومن برق نورد، رامبد جوان، رضا رویگری، امید روحانی، فرامرز قریبیان و... از بازیگران این فیلم هستند.

گهواره‌ای برای مادر: به کارگردانی پناه‌برخدا رضایی و تهیه‌کنندگی پناه برخدا رضایی و محمد احمدی ساخته شده است. این دومین فیلم رضایی است. "چراغی در مه" اولین فیلم بلند سینمایی وی، بعد از گذشت چند سال از ساخت هنوز اکران عمومی نشده است.

بعید به نظر نمی‌رسد که این فیلم نیز مانند کار قبلی وی اثری متفاوت باشد که مخاطبان خاصی نیز داشت. فیلم اول او حتی در بین منتقدان نیز از جایگاه خاصی برخوردار نبود. محمدی احمدی در کنار تهیه‌کنندگی مدیریت فیلمبرداری این پروژه را هم برعهده دارد.

داستان "گهواره‌ای برای مادر" شرح قصه‌ای است که به زندگی یک بانوی طلبه می‌پردازد و بخشی از فیلمبرداری این فیلم نیز در یزد انجام شده است. چکامه چمن‌ماه، الهام حمیدی و امیر آقایی از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

هیچ کجا، هیچ کس: به کارگردانی ابراهیم شیبانی و تهیه کنندگی حسن کلامی ساخته شده است و سومین فیلم شیبانی محسوب می‌شود. هفت سال از ساخت فیلم قبلی این کارگردان جوان سینمای ایران می گذرد و باید این فیلم یک قدم رو به جلو در کارنامه او باشد.

رضا کیانیان، محمدرضا فروتن، مهناز افشار، صابر ابر، بهاره کیان افشار و بابک کریمی بازیگران اصلی این فیلم هستند که اولین پلان‌های آن در شمال کشور جلوی دوربین رفته است.

هیس دختر ها فریاد نمی‌زنند: به کارگردانی پوران درخشنده و تهیه کنندگی پوران درخشنده ساخته شده است. شنیده ها حاکی است این فیلمی یکی از بهترین آثار درخشنده است. گویا این فیلم با ممیزی روبرو شده و ممکن است پایان آن تغیر کند. اما درخشنده با این موضوع موافقت نکرده است.

شهاب حسینی، مریلا زارعی، جمشید هاشم‌پور، طناز طباطبایی، فرهاد آییش، مائده طهماسبی، شیرین بینا، بابک حمیدیان، مجید مشیری، اسماعیل سلطانیان، هادی مرزبان، امیر دژاکام و مهدی ماهانی، امیر آقایی، ستاره اسکندری و نیما صفایی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
 
"هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند" به بررسی مسایل دختران جوان می‌پردازد و ترس از آبرو را در این دوره سنی آسیب‌شناسی می‌‌کند. مرتضی پورصمدی فیلمبرداری این فیلم سینمایی را برعهده داشته است. تهیه‌کنندگی این پروژه پربازیگر برعهده درخشنده است.
 
ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
Image

 

از میان 95 فیلم متقاضی حضور در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر 66 فیلم با گذراندن مراحل فنی آماده نمایش هستند اما 29 فیلم باقی مانده مراحل فیلمبرداری، تدوین و صداگذاری را می‌گذرانند.

 

هر سال بیش از 90 فیلم فرم حضور در جشنواره فجر را پر می‌کنند، اما همه این فیلم‌ها فرصت حضور در این رقابت بزرگ سینمایی را پیدا نمی‌کنند

 

برخی از این فیلم‌ها به دلایل فنی و نرسیدن به زمان مشخص برای ارائه به جشنواره از حضور در این رقابت بازمی‌مانند. چرا که زمان کلید خوردن این فیلم‌ها تا زمان ارائه آن‌ها به دفتر جشنواره فاصله چندانی ندارد.

برخی فیلم‌ها هم به مذاق هیات انتخاب جشنواره خوش نمی‌آیند و از حضور در این روزداد باز می‌مانند.

 

برخی دیگر نیز از ابتدا پروانه ساخت فیلم ویدئویی را از سازمان سینمایی گرفته‌اند و حالا برای حضور در جشنواره فیلم فجر باید به نسخه 35 تبدیل شوند.

 

جشنواره فیلم فجر در دوره گذشته، زمان تعیین شده برای تحویل فیلم‌ها به دفتر جشنواره را تمدید نکرد و توانست نظم و ترتیبی به کار هیات انتخاب و هیات داوران برای اعلام برگزیده‌ها دهد.

 

دبیر سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر نیز همین رویکرد را نسبت به 95 فیلم متقاضی حضور در جشنواره این دوره دارد. جدول زیر فیلم‌های متقاضی جشنواره سی و یکم فیلم فجر را در مراحل فنی نشان می‌دهد.

 

نام فیلم
کارگردان
تهیه‌کننده
وضعیت تولید
ابرهای ارغوانی
سیامک شایقی
محمود فلاح
آماده نمایش
پرویز
مجید برزگر
سعید آرمند محصول میلاد فیلم
آماده نمایش
آینه شمعدون
بهرام بهرامیان
محمد کمالی‌پور
فیلمبرداری و تدوین
دلتنگی‌های عاشقانه
رضا اعظمیان
محمدرضا شرف‌الدین
آماده نمایش
هیس دختر‌ها فریاد نمی‌زنند
پوران درخشنده
پوران درخشنده
آماده نمایش
از تهران تا بهشت
ابوالفضل صفاری
ابوالفضل صفاری
آماده نمایش
جیب‌بر خیابان جنوبی
سیاوش اسعدی
علی سرتیپی
آماده نمایش
آقای الف
علی عطشانی
سعید شرفی‌کیا
آماده نمایش
ساکن خانه چوبی
حسینعلی لیالستانی
حسن علیمردانی (مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی)
فیلمبرداری
زیبا‌تر از زندگی
انسیه شاه‌حسینی
سیدسعید سیدزاده
آماده نمایش
به خاطر پونه
هاتف علیمردانی
امیر عباس گردان
آماده نمایش
ترنج در ترنج
مجتبی راعی
مجتبی راعی
آماده نمایش
زندگی مشترک آقای محمودی و بانو
سیدروح‌اله حجازی
مهدی داوری لنگرودی
آماده نمایش
آفتاب مهتاب زمین
علی قوی‌تن
علی قوی‌تن
آماده نمایش
گورداله و عمه غوله
نادره ترکمانی
نادره ترکمانی
آماده نمایش
رسوایی
مسعود ده‌نمکی
مسعود ده‌نمکی
آماده نمایش
دل بی‌قرار
قربان محمد‌پور
محمود غلامی
آماده نمایش
بچه‌های جسور
حجت‌اله سیفی
حجت‌الله سیفی (ناهید فیلم)
آماده نمایش
مروارید
سیروس حسن‌پور
جواد نوروزبیگی
آماده نمایش
گناهکاران
فرامرز قریبیان
فرامرز قریبیان
آماده نمایش
عقاب صحرا
مهرداد خوشبخت
عباس اکبری
آماده نمایش
هیچ کجا، هیچ کس
ابراهیم شیبانی
حسن کلامی
آماده نمایش
چ (شهید چمران)
ابراهیم حاتمی‌کیا
بنیاد سینمایی فارابی
تدوین و صداگذاری
استرداد
علی غفاری
محسن آقا‌علی‌اکبری
آماده نمایش
غریبه
حمید بهمنی
موسسه فرهنگی هنری شهید آوینی
آماده نمایش
بازگشت به آینده
علی عبدالعلی‌زاده
فرهاد گلی
آماده نمایش
مرغابی دشت سرخ «یوسف هور»
علی‌اصغر شادروان
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان
 
آماده نمایش
فرزند چهارم
وحید موسائیان
وحید موسائیان
آماده نمایش
دامنه‌های سفید
محمد ابراهیم معیری
بهروز رشاد
آماده نمایش
چتر سبز
ناصر رفائی
ناصر رفائی
آماده نمایش
آشغال‌های دوست‌داشتنی
محسن امیریوسفی
محسن امیریوسفی
آماده نمایش
قاعده تصادف
بهنام بهزادی
بهنام بهزادی
صداگذاری
خاک و مرجان
سیدمسعود اطیابی
سید‌امیر پروین حسینی
آماده نمایش 
دربند
پرویز شهبازی
امیر سمواتی
آماده نمایش
سال‌های حادثه
سعید چاری
محمد آزادی مهربانی و سعید چاری (گروه کودک شبکه تهران)
آماده نمایش
چه خوبه که برگشتی
داریوش مهرجویی
داریوش مهرجویی و رضا درمیشیان
آماده نمایش
گهواره‌ای برای مادر
پناه‌برخدا رضایی
پناه‌برخدا رضایی و محمد احمدی
آماده نمایش
تولد
محمدرضا ورزی
محمد‌رضا شریفی‌نیا
آماده نمایش
بشارت به یک شهروند هزاره سوم
محمدهادی کریمی
علی لدنی
فیلمبرداری
جا‌به‌جا
علی توکل‌نیا
حسن توکل‌نیا
آماده نمایش
حوض نقاشی
مازیار میری
منوچهر محمدی (محصول سازمان توسعه سینمایی سوره حوزه هنری)
صداگذاری
خواب‌های طلایی
رضا سبحانی
عبدالله علیخانی و حسین فرح‌بخش
تدوین
همه چیز برای فروش
امیرحسین ثقفی
علی‌اکبر ثقفی
آماده نمایش
عملیات مهد کودک
فرزاد اژدری
رویا شریف
آماده نمایش
زن مرد زندگی
مهدی ودادی
مهدی ودادی
نامعلوم
داستان عوضی
فریدون جیرانی
تینا پاکروان
آماده نمایش
آسمان زرد کم‌عمق
بهرام توکلی
سعید ملکان
آماده نمایش
بچگیتو فراموش نکن
جلال فاطمی
محمدحسن نجم
آماده نمایش
کلاس هنرپیشگی
علیرضا داود‌نژاد
علیرضا داود‌نژاد
آماده نمایش
برلین -7
رامتین لوافی
سیامک‌ پورشریف
آماده نمایش
فرزندخوانده
وحید نیکخواه‌آزاد
وحید نیکخواه‌آزاد
آماده نمایش
نیکان و بچه غول
عبدالرحمن رضایی
بنیاد سینمایی فارابی
آماده نمایش
دنیای پر امید
منوچهر هادی
مهدی احمدی
اماده نمایش
رِنجرو
احسان عبدی‌پور
ادریس عبدی‌پور
نامعلوم
578 روز انتظار
احمد عبدالهیان
هادی مشکوه
آماده نمایش
بزرگ‌مرد کوچک
صادق صادق دقیقی
پروانه مرزبان، حبیب الهیاری
آماده نمایش
کاغذ خروس نشان
مریم میلانی
محمد نیک‌بین
آماده نمایش
سوگ
مرتضی فرشباف
جواد نوروزبیگی
آماده نمایش
یک، دو، سه،...، پنج
محمد معیری
محمد معیری
آماده نمایش
تابستان طولانی
علی خزاعی‌فر
صدا‌و‌سیمای خراسان رضوی
آماده نمایش
لرزاننده چربی
محمد شیروانی
محمد شیروانی
آماده نمایش
سقوط
مهدی آتش جام
موسسه فرهنگی هنری شهید آوینی
در حال تبدیل به نسخه سینمایی
فرشتگان قصاب
سهیل سلیمی
موسسه فرهنگی هنری شهید آوینی
آماده نمایش
تابور
وحید وکیلی فر
وحید وکیلی فر
آماده نمایش
دهلیز
بهروز شعیبی
سید محمود رضوی مجد
تدوین
او خوب سنگ می‌زند
سیدهادی محقق
ابراهیم اصغری
فیلمبرداری
خاکستر و برف
روح‌الله سهرابی
فرهاد گلی
آماده نمایش
دراکولا در تهران
امیرپویا افضلی‌پور، روح الله سعادتمند
منصوره امی، ابراهیم بهادری
نامعلوم
اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند
نرگس آبیار
ابوذر پورمحمدی، محمدحسین قاسمی
آماده نمایش
شهری که نمی‌خوابد
حسین آخوند‌پور
حسین آخوند‌پور
آماده نمایش
13سیزده
هومن سیدی
سعید سعدی
تدوین و صداگذاری
تجریش... ناتمام
پوریا آذربایجانی
مهدی داوری
آماده نمایش
عشق فقط یک کلام
کرامت پورشهسواری
سازمان عقیدتی سیاسی ناجا
نامعلوم
من از سپیده صبح بیزارم
علی کریم
علی آشتیانی‌پور، علی کریم
نامعلوم
خسته نباشید
محسن قرایی
سیدرضا میرکریمی (سازمان توسعه سینمایی سوره حوزه هنری)
صداگذاری
تاج محل
دانش اقباشاوی
سیدرضا میرکریمی (سازمان توسعه سینمایی سوره حوزه هنری)
صداگذاری
روز روشن
حسین شهابی
غلامرضا گمرکی
صداگذاری
بوشهر 9:20
محمد امین همدانی
حامد جعفری
آماده نمایش
روز سیاه
حسن ناظر
رضا آشتیانی
آماده نمایش
مواظب خودت باش
یوسف تیموری واقف
هادی انباردار
نامعلوم
دارک هورس
میثم صابری نسب
میثم صابری نسب
نامعلوم
چارسو
فرهاد نجفی
فرهاد نجفی
آماده نمایش
کندوان تا کاپادوکیا
علیرضا فرید
محمد احمدی
نامعلوم
اتاق 311
مجتبی بیطرفان
مجتبی بیطرفان
آماده نمایش
مبارزان کوچک
سید داود اطیابی
سید مسعود اطیابی
نامعلوم
ماهی کویر
محمد قربان کریمی
حبیب‌الله کاسه ساز و محسن کاسه ساز
فیملبرداری
گَس
کیارش اسدی‌زاده
شاهرخ کافی و کیارش اسدی
نامعلوم
این یک رویاست
محمود غفاری
بهمن اردلان و محمود غفاری
آماده نمایش
شهر فرشتگان
محمد راوندی
محمد راوندی
آماده نمایش
فصل انار
محسن شرفی‌نیا
علی سرتیپی
صداگذاری
ماندوو
ابراهیم سعیدی
ابراهیم سعیدی
آماده نمایش
مهمونی کامی
علی‌احمد‌زاده
هایده رزم آور
فیملبرداری
پر سیاوشون
مجتبی بیطرفان
مجتبی بیطرفان
آماده نمایش
سگ های پوشالی
رضا توکلی
رضا توکلی و رضا نوروزی
آماده نمایش
ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : سه شنبه 12 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
Image

 

«من مادر هستم» به کارگردانی فریدون جیرانی با فروش بیش از 900 میلیون تومان در تهران و حدود 250 میلیون تومان در شهرستان‌ها وارد باشگاه میلیاردی‌ها شد.

 

 به نقل از خبرآنلاین بازار گیشه‌ سینماها این روزها به واسطه فیلم فریدون جیرانی داغ‌تر از روزهای اول پاییز شده است
این فیلم توانست در مدت 23 روز نمایش و با تمام محدویت‌هایی که در اکران دارد، تا پنجشنبه 30 آذر ماه 900 میلیارد تومان در تهران بفروشد و با احتساب 250 میلیون فروش در شهرستان‌ها مجموع فروش خود در ایران را به بیش از یک میلیارد تومان برساند.
 

از طرف دیگر فیلم «بی‌خود و بی جهت» عبدالرضا کاهانی نیز در مقایسه با دیگر فیلم‌های روی پرده فروش قابل قبولی به دست آورده است و به زودی در تهران نیم میلیارد تومان را از سر می‌گذراند، اما «یه عاشقانه ساده» سامان مقدم با گذشت 9 روز از اکران نتوانسته به 100 میلیون تومان نزدیک شود. فروش متوسط این فیلم چیزی حدود 9 میلیون تومان است و باید دید مهناز افشار و مصطفی زمانی می‌توانند مخاطبان بیشتری به سینما بکشانند یا خیر.

 

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : دو شنبه 4 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
Image

 

هر چند هنوز تکلیف جوایز مجموعه "قهوه تلخ" به کارگردانی مهران مدیری شامل 6 دستگاه آپارتمان مشخص نشده‌است، وی به‌زودی مجموعه "ویلای من" را با وعده جوایزی همچون "سه ویلا در شمال کشور" روانه شبکه نمایش خانگی خواهد کرد.

 

حاشیه‌های مجموعه "قهوه تلخ" گویی مانند داستان آن قصد تمام شدن ندارد! اولین تجربه در حوزه ساخت و توزیع سریال ویژه شبکه نمایش خانگی چنان سرانجام عجیب و غریبی پیدا کرده‌است که صراحت کلام و صمیمیت مهران مدیری هم برای ابهام‌زدایی از آن مفید فایده واقع نشد.

انتشار متنی با عنوان "توضیحات مهران مدیری درباره سرانجام قهوه تلخ و مجموعه تازه‌اش" در برخی رسانه‌ها اگرچه به‌عنوان عذرخواهی با تأخیر اما رسمی خالق "قهوه تلخ" قابل توجه است اما باید پذیرفت که هیچ نقشی در ابهام‌زدایی درباره سرانجام "قهوه‌ تلخ" به‌ویژه عدم پایبندی عوامل آن به وعده‌هایی همچون "اهدای 6 واحد آپارتمان به مخاطبان" ندارد.
مدیری در این توضیحات که قرار است به‌زودی درقالب دی‌وی‌دی‌های رایگان در اختیار مخاطبان نیز قرار بگیرد با تأکید بر اینکه "خیلی زودتر از این باید خدمت می‌رسیدم ولی این فرصت دست نداد." می‌گوید: "حمایت شما از قهوه تلخ شگفت انگیز بود و این حق شماست که بدانید چرا قهوه تلخ قسمت پایانی نداشت و به بعضی از تعهدات خود عمل نکرد، این وظیفه من است که به شما توضیح بدهم؛ اما من بعضی چیزها را می‌توانم بگویم. بعضی‌ها را نمی‌توانم بگویم."
 
نمی‌دانستیم سریال‌سازی در شبکه نمایش خانگی این قدر سخت است!
 
کارگردان "قهوه تلخ" در ادامه ضمن تأکید چندباره بر اینکه ‌"حق با شماست و این‌ها مشکلات من است" گفت: "دو سه سال پیش، هیچ کس نمی‌دانست این کار (سریال‌سازی برای شبکه نمایش خانگی) آنقدر سخت و پیچیده است. یعنی از صفر تا صد این مسیر اینقدر سخت و پیچیده ‌است؛ موضوع قاچاق، موضوع لو رفتن DVD، نظارت کیفی و فنی، تولید کار، موضوع تبلیغات و اطلاع رسانی، تکثیر و از همه سخت‌تر موضوع توزیع و پخش این کار در سراسر ایران، در هزاران هزار سوپرمارکت به فاصله یک صبح تا شب، موضوع وقفه نیفتادن در پخش، موضوع نظم هفتگی این کار و..."
 
مدیری می‌افزاید: "وقتی وارد کار شدیم فهمیدیم چقدر سخت و پیچیده‌است. همه سعی‌مان را کردیم! صد و دو قسمت از قهوه تلخ ساخته و پخش شد. فقط چهار قسمت آخر ماند؛ یعنی دو مجموعه! این کار باید تمام می‌شد و باید به تعهدات خود عمل می‌کرد. اما این سختی‌ها برای ما به‌عنوان اولین تجربه در شبکه خانگی پر از آزمون و خطا بود و الان تازه پیدا کردیم که چه کار باید بکنیم و چه کارهایی نباید بکنیم. فهمیدیم اصلا چه طور باید این پروژه های اینچنینی را مدیریت کرد و جلو برد."
 
کدام یک از کارهای قبلی من ناتمام مانده بود!؟
 
این بازیگر و کارگردان طنزپرداز در ادامه با فهرست کردن آثار قبلی‌اش همچون "پرواز 57"، "ساعت خوش"، "سال خوش"، "نوروز 76"، "مجموعه77"، "ببخشید شما"، "‌پلاک14"، "90 شب"، "طنز 80"، "پاورچین"، "نقطه‌چین"، "شب‌های برره"، "باغ مظفر"، "مردهزارچهره" و "مرد دوهزار چهره" گفت: "کدام یک از این کارها قسمت پایانی نداشت؟! این لیست هزاران هزار دقیقه برنامه است، هرکدام 90 قسمتی بودن، 100 قسمتی بودن، 136 قسمتی بودن و بعضی‌ها 170 قسمتی؛ کدام یک از این کارها که من ساختم قسمت پایانی نداشته؟! پس حتما اتفاقاتی افتاد که قهوه تلخ قسمت آخر نداشت! حتما اتفاقات عجیبی افتاد که این کار ته نداشت! اما حق با شماست و این‌ها مشکلات من است!"
 
مدیری در ادامه با اشاره به ابهام برخی رسانه‌ها درباره سرانجام پروژه جدیدی با استناد به سرانجام "قهوه تلخ" هم گفت: "این‌بار همه چیز کار با من است: مسئولیت تمام و کمال این کار با من است! تهیه‌کنندگی، کارگردانی، اجرای پروژه، ساخت و.. من پروژه‌ای را شروع کرده‌ام به نام ویلای من، در 44 قسمت. اصلا مهمترین دلیل شروع یک پروژه جدید، همین بود! ترمیم و پاک کردن هرآنچه که در کار قبلی اتفاق افتاد! این تنها کاری بود که من می‌توانسم بکنم! تنها کاری که الان می‌توانم بکنم این است که یک پروژه جدید شروع کنم، به اتمام برسانم، پخش منظم کنم، جوایزش را بدهم و تمام!" وی در پایان با تشریح بر امتیازات سخت‌افزاری مجموعه جدید به جوایز آن هم اشاره‌ای گذرا کرده و با نام‌بردن از شرکت "گلرنگ رسانه" به‌عنوان متولی توزیع این مجموعه قرعه‌کشی و اهدا جوایز را جزو وظایف این موسسه دانست.
 
قرعه‌کشی برای سه ویلا در شمال!
 
هم‌زمان با انتشار این توضیحات به نقل از مهران مدیری مصطفی بصیری مدیرعامل مؤسسه فرهنگی "گلرنگ رسانه" هم در گفت‌وگویی که از سوی روابط عمومی مجموعه "ویلای من" منتشر شد با بیان ویژگی‌های متمایز این سریال به جوایز گسترده آن اشاره کرد و گفت: "سه ویلا در شمال کشور به علاوه هزاران جایزه 100 میلیون ریالی، 10 میلیون ریالی، 2 میلیون ریالی و 500 هزار ریالی به مخاطبان اهدا خواهد شد." بصیری اعلام کرد: "زمان هر قسمت از این سریال، به صورت خالص تقریباً 40 دقیقه است و این به معنی احترام به بینندگان گرانقدر است. ضمناً به احترام مخاطبان زمان تبلیغاتی که پیش از هر قسمت مشاهده می‌شود به نسبت، محدودیت قابل توجهی دارد."
 
 

فروش سریال به قیمت دی‌وی‌دی خام!
 
مدیرعامل مؤسسه فرهنگی گلرنگ رسانه افزود: "سریال ویلای من از قیمت مناسبی برخوردار است زیرا این سریال روی DVD-9 تکثیر خواهد شد که این امر برای نخستین بار در این سطح و گستردگی در شبکه نمایش خانگی کشور اتفاق می‌افتد. می‌دانید که قیمت DVD-9 خام در بازار بین 3000 تا 4000 تومان است. DVD سریال ویلای من 3000 تومان، به بهای یک DVD9 خام عرضه می‌شود."
 
بصیری با اشاره به تفاوت‌های DVD معمولی و DVD-9 تأکید کرد: "تفاوت DVD-9 با DVD معمولی در حجم ذخیره DVD9 است که تقریباً دو برابر دی وی دی‌های معمولی است. به دلیل حجم محدود دی وی دی معمولی، تنها در صورتی می‌توان محتوای جدیدی به دیسک اضافه کرد که محتوای اصلی فشرده گردد که باعث افت کیفیت تصویر می‌شود، اما در DVD9 قرارگیری متنوع محتوا، همراه با کیفیت مطلوب، تنوع دوبله، تنوع زیرنویس و... کاملاً امکان‌پذیر است."
 
هیچ کس پاسخگوی خلف‌وعده عوامل "قهوه تلخ" نیست
 
این توضیحات و تبلیغات برای پیشواز از مجموعه "ویلای من" در حالی است که نه توضیحات مدیری نشانی از تعیین تکلیف برندگان مجموعه "قهوه تلخ" دارد و نه تهیه‌کنندگان آن مجموعه به‌عنوان مسئولان اصلی پاسخگویی در این زمینه قصد شکستن سکوت خود را دارند.
 
نکته جالب توجه در این زمینه هم اینکه مدیری در توضیحات خود تلویحاً به نش برادران آقاگلیان به‌عنوان تهیه‌کننده اشاره کرده‌است. مدیری که در "ویلای من" تنها سمت تهیه‌کنندگی را بیش از مسئولیت‌های قبلی در خود در "قهوه تلخ" برعهده دارد می‌گوید "این‌بار همه چیز کار با من است" تا اینگونه تضمین دهد که این‌بار هیچ خلف وعده‌ای صورت نخواهد گرفت.
 
البته پیش از این نیز برخی دیگر از عوامل مجموعه "قهوه تلخ" به نقش تهیه‌کنندگان در ناتمام ماندن پروژه اشاره کرده بودند. خشایار الوند به‌عنوان نویسنده این مجموعه پیش از این به خبرنگار مهر گفته بود: " ما 10 روز برای گرفتن صحنه پایانی "قهوه تلخ" وقت لازم داریم اما متاسفانه هنوز خبری در ارتباط با ادامه مجموعه و گرفتن این صحنه‌ها از تهیه‌کنندگان کار (حمید و مجید آقا گلیان) نیست. هر چقدر هم به همراه دیگر عوامل پیگیر این موضوع می‌شویم به هیچ نتیجه مشخصی نمی‌رسیم. این در حالی است که آنها با عوامل نیز تسویه حساب نکرده‌اند و برای اییکه عوامل ضبط این صحنه‌ها را دوباره آغاز کنند، نیاز است که مبالغ تعیین شده و بدهی دوستان پرداخت شود."
 
با تمام این‌ها هنوز برادران آقاگلیان قصد شکستن سکوت خود را ندارند و مخاطبان و پیگیران "قهوه تلخ" هم با دلسردی ادامه آزمون و خطا در حوزه سریال‌سازی برای شبکه نمایش خانگی را رصد می‌کنند.
 
سریالی که فعلاً ادامه دارد!
 
البته نباید فراموش کرد که این سرانجام تنها محدود به "قهوه تلخ نمانده‌ و مجموعه "قلب یخی" به کارگردانی محمدحسین لطیفی نیز به همین سرنوشت دچار شد. حسین یاری به‌عنوان بازیگر اصلی دو فصل نخست "قلب یخی" در‌ آغاز سومین فصل از آن که با انصراف حسین لطیفی و تیم همراهش با داستان و سروشکلی کاملاً متفاوت روانه بازار شد، همچون مهران مدیری وعده انتشار دی‌وی‌دی تکمیلی‌ای را داد که احتمالاً در قالب آن داستان فصل اول و دوم به سرانجامی برسد و رها نماند!
 
 

جالب اینکه طبق شنیده‌ها مجموعه "ساخت ایران" (دیگر ساخته حسین لطیفی) هم در شبکه نمایش خانگی با همین سرنوشت مواجه است و احتمالا لطیفی قصد ادامه ساخت آن را ندارد! در شرایطی که شبکه نمایش خانگی جایگاه درخوری در ساختار سازمان سینمایی ندارد و در حوزه صنفی نیز متولیان ویدئو رسانه راه انشقاق در پیش گرفته‌اند طبیعتاً این پایان داستان نخواهد بود؛ این سریال فعلاً ادامه دارد!

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : یک شنبه 3 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
Image

 

«من مادر هستم» درصدر پرفروش‌ها

 

به نقل از خبر آنلاین ،من مادر هستم فریدون جیرانی با مجموع فروش 717 میلیون پرفروش‌ترین فیلم روی پرده سینماهای ایران است.

همه جنجال‌هایی که بعد از روی پرده رفتن «من مادر هستم» به پا شد، باعث شد آخرین ساخته فریدون جیرانی به فروش خوبی دست پیدا کند.

این فیلم در مجموع 16 روز نمایش تاکنون توانسته است 717 میلیون تومان فروش داشته باشد  فروش روزانه این فیلم در حدود 45 میلیون تومان است. اما باقی فیلم‌های روی پرده هم به نسبت رکودی که ابتدای پاییز بر سینماها حاکم بود، فروش قابل قبولی دارند.
 
«بی‌خود و بی‌جهت» عبدالرضا کاهانی نیز با وجود محدویت در اکران تا کنون توانسته 310 میلیون تومان فروش کند. این در حالی است که برخی از فیلم‌هایی که سال 91 در شرایط مطلوب اکران شدند، نتوانستند به مجموع فروش بالای 300 میلیون تومان دست پیدا کنند.

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
Image

 

سریال «پایتخت 2» گزینه اصلی پخش در ایام عید سال 92 از شبکه یک، اوایل دی‌ماه در یکی از شهرهای شمالی مقابل دوربین می‌رود. 

 

 پیش تولید سری دوم سریال «پایتخت» جدیدترین کار سیروس مقدم آغاز شده و تاکنون حضور بازیگرانی چون علیرضا خمسه، محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر و سارا و نیکا فوقانی اصل قطعی شده است.
الهام غفوری، همسر سیروس مقدم (کارگردان پایتخت) که تهیه‌کنندگی این سریال را نیز برعهده دارد، در گفت‌وگو با شبکه ایران گفت: پیش تولید سریال ادامه دارد و از امروز تست گریم بازیگران نیز آغاز شده است. طبق پیش‌بینی‌ها «پایتخت 2» از اوایل دی‌ماه در یکی از شهرهای شمالی کشور جلوی دوربین می‌رود.

وی درباره‌ روند نگارش متن سریال توسط محسن تنابنده توضیح داد: متن هنوز تمام نشده و نگارش بخش‌هایی از کار نیز همزمان با تصویربرداری ادامه خواهد یافت.
غفوری با اشاره به موضوع مجموعه پایتخت 2 تصریح کرد:«پایتخت 2» با همان حال وهوای سری اول ساخته می شود و قصه آن روایت‌گر همین خانواده است که برای تحویل یک محموله بار در ایام نوروز به جنوب می‌روند.
طبق گفته غفوری تمام بازیگران اصلی سری اول این مجموعه در «پایتخت 2» حضور دارند و قرار است چند بازیگر محلی به گروه بازیگران این مجموعه اضافه شوند.
سریال «پایتخت»، نوروز 90 با تهیه‌کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم از شبکه یک پخش و با استقبال زیاد مخاطبان روبرو شد

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
Image

 

فریبرز عرب‌نیا می گوید قراردادش به پایان رسیده است

 

 فیلمبرداری فیلم «چمران» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بدون فریبرز عرب نیا ادامه دارد و حاتمی کیا در حال بررسی شرایط برای پایان فیلمبرداری است. به گزارش خبرنگار سینماپرس، دلیل عدم حضور عرب نیا برای بازی در سکانس پایانی فیلم اعتقاد وی در مورد پایان زمان قرارداد فیلم است اما گروه معتقدند هنوز زمان قرارداد این بازیگر به پایان نرسیده است.

ابراهیم حاتمی کیا در حال بررسی شرایط برای اتمام فیلمبرداری است و احتمال دارد برای سکانس پایانی فیلم از بازیگر جایگزین استفاده شود.

قرار بود روز گذشته با بازی فریبرز عرب نیا سکانس پایانی فیلم با بازی این بازیگر پایان یابد اما با غیبت وی برنامه ریزی ها تغییر کرد و امروز گروه فیلمبرداری سکانس های مربوط به هلی کوپتر را فیلمبرداری می کنند و فردا در مورد سکانس پایانی تصمیم گیری می شود.

مدتی است فیلمبرداری بخش‌های پاوه به اتمام رسیده است. «سعید راد»، «فریبرز عرب‌نیا»، «مریلا زارعی»، «بابک حمیدیان»، «محمدمهدی سلطانی»، «امیررضا دلاوری» و «اسماعیل سلطانیان» به عنوان بازیگر در این فیلم حضور دارند .

حاتمی‌کیا در فیلم سینمایی «چ» (درباره شهید چمران) سراغ دو روز و دو شب از زندگی شهید چمران رفته است و از روز بیست و پنجم تا بیست و هفتم مرداد 1358 زندگی شهید چمران را روایت کرده است.

 

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
Image

 حميد مدرسي با توجه به فروش 4 ميلياردي «كلاه قرمزي و بچه ننه» فروش آن را در مقايسه با دو فيلم قبلي «كلاه قرمزي» ركورد فوق‌العاده‌اي تاكنون ندانست. او همچنين از هيات انتخاب معرفي فيلم ايراني به اسكار خواست كه به فيلم «كلاه قرمزي و بچه ننه» به عنوان يك گزينه فكر كنند.

اين تهيه‌كننده سينما همزمان با سپري شدن بيش از يك ماه از اكران فيلمش در گفت‌‌وگويي با خبرنگار بخش سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،گفت: «كلاه قرمزي و بچه ننه» با وجود اينكه يك ماه از اكرانش سپري شده است و ركوردهاي مختلفي از جمله هفته اول، روز نيم‌بها و... را زده است اما هنوز به ركورد كلي فروش منجر نشده است.

او با مقايسه‌‌ي فروش و تعداد تماشاگران «كلاه قرمزي و سروناز» و «كلاه قرمزي و پسرخاله» گفت: «كلاه قرمزي و بچه ننه» هنوز نتوانسته به ركورد اين دو فيلم برسد، ركورد «پسرخاله» در تاريخ سينما بي‌نظير بود و «سروناز» با قيمت بليت 600 تومان حدود 10 ميليارد به قيمت بليت امروز فروش كرد پس به نظر ما «كلاه قرمزي و بچه ننه» كار درشتي نكرده است و هنوز به مطلوب نرسيده است.

مدرسي پيش‌بيني كرد با توجه به آغاز فصل مدارس و شيوه‌ي تبليغات جديد اين فيلم، موج جديدي از فروش «كلاه قرمزي و بچه ننه » در فصل پاييز آغاز شود.

اين تهيه‌كننده سينما در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به بحث داغ انتخاب فيلم ايراني براي اسكار اذعان داشت: ممكن است پيشنهاد اينكه مي‌توان به فيلم «كلاه قرمزي» به عنوان يكي از گزينه‌هاي معرفي به اسكار فكر كرد به نظر برخي با توجه به ديالوگ‌‌هاي خاصي اين شخصيت‌ و گروه عروسك‌هايش كه براي ما بومي شده است، خنده‌دار برسد اما وقتي فيلمي در داخل اينهمه ركورد زده، چرا ركورد جهاني را از او بگيريم؟!

مدرسي ادامه داد: به نظر من انتخاب فيلم «كلاه قرمزي و بچه ننه» براي اسكار جسارت مي‌خواهد، همان‌طور كه وقتي ما مي‌خواستيم «كلاه قرمزي» را شروع كنيم با اما، اگرها شروع شد اما شاهد اينهمه ركوردهاي ماندگار بوديم. «كلاه قرمزي» از تاريخ تولدش در سينماي ايران اتفاقات كمي را رقم نزده است بنابراين جا دارد روي آن بايستيم و از آن دفاع كنيم.

وي در عين حال خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه تبليغات منفي براي سينماي ايران شده است و يك نااميدي عجيب و غريبي از ما آن‌طرف احساس مي‌كنند، اين فيلم به عنوان يك فيلم شاد حامل خبرهايي از داخل ايران است كه مي‌تواند نشان بدهد اين مملكت زنده و شاداب است و نكات مثبتي از ما را بازتاب بدهد بنابراين انتخاب «كلاه قرمزي» به عنوان يك شخصيت ملي توسط هيات انتخاب اسكار ايراني، جسارت آن هيات را مي‌رساند تا انتخاب يك فيلم كليشه‌اي شده‌اي كه شانس كمتري دارد.

مدرسي در عين حال گفت: بحث مهم در اين ميان اين است كه اساسا هيات انتخاب اسكار به فيلم «كلاه قرمزي و بچه ننه» فكر كند، چون به نظر من اين فيلم هم شانس دارد، قطعا نويسندگان ، كارگردان اين فيلم با توجه به نگاه كودك در عرصه جهاني خواهند گفت اين فيلم چه شانس‌هاي در عرصه‌ي جهاني دارد.

اين تهيه‌كننده درباره تمهيداتي كه براي اكران جهاني «كلاه قرمزي و بچه ننه» انديشيده‌اند به ايسنا توضيح داد: مدت‌ها است كه بر روي زير نويس اين فيلم در حال كار هستيم به هر حال زيرنويس آن، بسيار سخت است چون ترجمه عادي از حرف‌هاي اين عروسك‌ها نمي‌توانيم داشته باشيم بنابراين داريم بر روي يك زيرنويس تخصصي كار مي‌كنيم تا مفهومي كه ما از حرف‌هاي كلاه قرمزي درك مي‌كنيم، براي مخاطب خارجي نيز قابل فهم باشد.

مدرسي با تاكيد دوباره بر اينكه «كلاه قرمزي و بچه ننه» مي‌تواند حرف‌هاي جهاني داشته باشد، يادآور شد: با توجه به اينكه ما به يكسري تماشگران خارجي فيلم را نشان داديم براي اكران جهاني آن بازتاب‌هاي مثبتي گرفتيم و اميدوار شديم خارج از جغرافياي ايران مخاطبان خودش را جذب كند.

وي ادامه داد: ما خيلي بررسي كرديم احساس كرديم كه چرا اين شانس بايد گرفته شود، انتخاب فيلم براي اسكار نمي‌تواند سليقه‌اي باشد، بايد جمع كميته و مديران شانس را به فيلمي بدهند كه بتواند شانسي داشته باشد.

مدرسي در پايان با خطاب قرار دادن هيات انتخاب فيلم ايراني به اسكار ادامه داد: من به هيات انتخاب فيلم ايراني براي معرفي به اسكار مي‌گويم كه به عروسك «كلاه قرمزي» با توجه به عقبه‌ي آن اطمينان كنند چون «كلاه قرمزي» با توجه به بركاتي كه براي سينماي ايران در داخل كشور داشته،قابل اطمينان است.

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

کلاه-قرمزی-و-ایرج-طهماسب-در-نمایی-از-«-کلاه-قرمزی-»
کلاه قرمزی و ایرج طهماسب در نمایی از « کلاه قرمزی »

در پی اخباری که طی روزهای گذشته از سوی یک خبرگزاری ایرانی مبنی بر ممنوع التصویر شدن « جیگر » عروسک مجموعه « کلاه قرمزی » منتشر شد و به سرعت در صدر اخبار فرهنگی رسانه های مختلف قرار گرفت ، مدير گروه كودك شبكه دو حذف شخصيت «جيگر» (عروسك خر) از مجموعه‌ي «كلاه قرمزي» را نادرست خواند .

مدير گروه كودك شبكه دو توضيح داد: به نظر مي‌رسد اين خبر توسط ذهن يك فكر كم اطلاع يا بي‌اطلاع توليد شده است؛ چرا كه تا اين لحظه تقديرها و هم‌قدمي‌هاي همه‌ي مسؤولان سازمان صداوسيما با اين مجموعه ادامه داشته و دارد و هيچ يك از شخصيت‌ها حذف نخواهد شد.

 علي زارعان در گفت‌وگويي با خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)،‌ افزود: مجموعه «كلاه قرمزي» از ابتداي نوروز 91 با نظر مدير شبكه دو ـ آقاي بخشي‌زاده ـ توليد شده و حمايت‌هاي ويژه و بي‌دريغ از سوي همه‌ي مسؤولان براي اين برنامه بوده و خواهد بود.

او تاكيد كرد: هيچ يك از مسؤولان سازمان صداوسيما در مورد حذف شخصيت «جيگر» و يا هر شخصيتي از اين برنامه صحبتي نكرده‌اند.

وي خاطرنشان كرد: حتي يك فريم از تصاوير ارسالي مجموعه «كلاه قرمزي» از سوي گروه توليد و خود مسؤولين صداوسيما كم نشده است.

اين مدير تلويزيون در ادامه‌ي صحبت‌هاي خود از اين كه شخصيت «جيگر» براي مخاطبان، يك شخصيت مطرح و شناخته شده است، ابراز خوشحالي كرد و گفت: تصور مي‌كنم پرداختن به شخصيت «جيگر» از مجموعه برنامه «كلاه قرمزي» داراي دو بخش است؛ يك بخش آن خوب است، چرا كه يك كاراكتر عروسكي انقدر توانسته در ميان مردم محبوب شناخته شود كه تيتر همه‌ي رسانه‌ها شود و اما بخش دوم آن به بعضي از رفتارهاي غير اخلاقي رسانه‌ها مربوط مي‌شود. بر اين اساس در شرايطي كه در مورد حذف اين شخصيت حتي يك نفر هم در سازمان صداوسيما صحبتي نكرده و نظري نداده است، اما شايعاتي به راه افتاده كه ناشي از يك رفتار غير رسانه‌يي و يك شيطنت خبرسازانه است.

زارعان با تاكيد بر اينكه هيچ يك از شخصيت‌هاي «كلاه قرمزي» حذف نشده و نخواهد شد، به ايسنا گفت: درباره‌ي مجموعه كلاه قرمزي مي‌خواهم به عنوان يك مدير رسانه‌يي اعلام كنم كه تا اين لحظه هيچ يك از شخصيت‌ها و حتي كلمه‌هاي اين برنامه كم و يا حذف نشده است و همچنان شخصيت «جيگر» در برنامه حضور خواهد داشت.

مدير گروه كودك و خردسال شبكه دو در پايان گفت‌وگوي خود تاكيد كرد: براي من جاي سوال است كه برخي‌ها فكر كردند اين شخصيت از برنامه حذف شده است. در سري جديد اين برنامه كه از ابتداي نوروز 91 به روي آنتن شبكه دو رفته است، بسياري از شخصيت‌ها مثل آقاي همساده،‌ پسرخاله‌، آقاي تعمير كار و حتي خود شخصيت جيگر در بعضي از قسمت‌ها حضور نداشتند اين دليل نمي‌شود بخواهند شايعه به راه بياندازند كه شخصيت‌هاي «كلاه قرمزي» حذف شده‌اند.

بر اساس اين گزارش ايسنا، در حالي برخي رسانه‌ها از حذف شخصيت «جيگر» از مجموعه‌ي كلاه قرمزي تاكيد مي‌كنند كه علي دارابي ـ معاون ضرغامي در امور سيما ـ هم در مراسم تقدير از برترين‌هاي نوروز تلويزيون به طور خاص از شخصيت «جيگر» حمايت و تاكيد كرد كه اين شخصيت بسياري از واژگان را پاستوريزه كرده است.

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : جمعه 10 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

 

«کلاه-قرمزی»
«کلاه قرمزی»

نمی دانم این خبر از کجا در اختیار یک رسانه خاص قرار گرفته اما تا جایی که من می دانم چنین چیزی صحت ندارد. طبیعی است که برای چنین اقداماتی تهیه کننده باید در جریان قرار گیرد


 

در حالی که روز گذشته خبری از سوی یکی از سایتهای خبری منتشر شده بود مبنی بر ممنوع التصویر شدن کاراکتر «جیگر» از مجموعه «کلاه قرمزی»، حمید مدرسی تهیه کننده مجموعه های تلویزیونی «کلاه قرمزی» در گفتگو با شبکه ایران از بی اطلاعی نسبت به این موضوع خبر داد.

مدرسی به شبکه ایران گفت:«نمی دانم این خبر از کجا در اختیار یک رسانه خاص قرار گرفته اما تا جایی که من می دانم چنین چیزی صحت ندارد. طبیعی است که برای چنین اقداماتی تهیه کننده باید در جریان قرار گیرد.

حمید مدرسی که تازه ترین همکاری اش با زوج طهماسب-جبلی فروش یک میلیاردی را در تهران از سر گذرانده درباره اینکه آیا هیچ ابلاغیه ای در این باره به او ارائه شده یا نه هم می گوید:«نه، برای همین است که از شنیدن این خبر تعجب کردم

مدرسی که این روزها خارج از تهران به سر می برد در پاسخ به این پرسش شبکه ایران که فکر می کنید دلیل شیوع چنین شایعاتی چه باشد اظهار می دارد:«وا.. نمی دانم. این را باید از آنها که این شایعات را درست می کنند بپرسید

 ایرج طهماسب در کنار تمامی کاراکترهای عروسکی «کلاه قرمزی» از «پسرعمه زا» گرفته تا «همساده» و «فامیل دور» و البته جیگر»»

وقتی از مدرسی درباره این مساله پرسیدیم که آیا به هنگام تولید آخرین قسمت پخش شده «کلاه قرمزی» که عیدفطر روی آنتن رفت پیشنهادی مبنی بر حذف «جیگر» نداشتید، وی پاسخ داد:«نه، باور کنید هیچ ابلاغیه ای مبنی بر حذف کاراکتر «جیگر» به ما ارائه نشده است

کاراکتر «جیگر» از جمله کاراکترهای جدید مجموعه «کلاه قرمزی» است که اگرچه ظاهرش شبیه به الاغهاست اما به واسطه تاکید بر این موضوع که خـــَر نیست بلکه جیگـــر است به شدت مورد توجه مخاطبان تلویزیون قرار گرفته و بسیاری از منتقدان نیز طراحی چنین کاراکتری توسط جبلی-طهماسب را ستوده اند. جالب اینجاست که این خانم یا آقای جیگر در دی.ودی.دی های «کلاه قرمزی» که از طریق شبکه نمایش خانگی به بازار عرضه می شود هم جای ثابتی دارد.

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

Image

 با گذشت تنها 13 روز ار آغاز اکران ،

كلاه قرمزي و بچه ننه» به كارگرداني ايرج طهماسب وارد باشگاه ميلياردي‌هاي سال شدند

 

 علي سرتيپي مدير عامل موسسه فيلميران در گفت‌وگويي با ايسنا، درباره آمار فروش فيلم‌هاي روي پرده گفت: «كلاه‌قرمزي و بچه‌ننه» تا شب گذشته 6 شهريور ماه پس از 13 روز نمايش به فروش يك ميليارد و 60 ميليون توماني رسيده است.

وي درباره فروش «بي‌خداحافظي» و «ضد گلوله» هم گفت: فيلم سينمايي «بي‌خداحافظي» تا شب گذشته 112 ميليون تومان و «ضد گلوله» 103 ميليون تومان فروش داشته‌اند.

به گزارش ايسنا، «كلاه‌قرمزي و بچه‌ننه» سومين فيلم سال 90 پس از «گشت ارشاد» و «خوابم‌ مي‌آد» است كه فروش ميلياردي را تجربه مي كند.

عروسك كلاه قرمزي با دو فيلم سينمايي قبلي خود يعني «كلاه قرمزي و پسرخاله» و «كلاه قرمزي و سروناز» هم فروش بسيار خوبي را داشت.همچنين در روزهاي گذشته فروش روزانه فيلم سينمايي «ضدگلوله» هم رشد خوبي داشته است.

بسياري اميدوارند تعطيلات پنج روزه تهران باعث شود «بي‌خداحافظي»،‌«ضد گلوله» و «كلاه‌ قرمزي و بچه‌ننه» افزايش فروش قابل توجهي داشته باشند و يكي از بهترين فصل‌هاي اكران سال را رقم بزنند.

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
Image

 گزارش وضعیت تولید سینمای ایران تا اول شهریور ماه سال 91، توسط واحد پشتیبانی تولید بنیاد سینمایی فارابی اعلام شد.

 

 واحد پشتیبانی تولید این بنیاد اعلام کرد؛ تا اول شهریور ماه جاری، 15 فیلم آماده نمایش (اکران نشده)، 6 فیلم در مرحله صداگذاری، 10 فیلم در مرحله تدوین، 10 فیلم در مرحله فیلمبرداری و 39 فیلم در مرحله پیش تولید قرار دارند.

دو فیلم پس کوچه های شمرون (کامران قدکچیان) و کلاه قرمزی و بچه ننه (ایرج طهماسب) از میان آثار تولید شده سال جاری اکران شده اند.   
بر پایه این گزارش، فیلم های، تولد (محمدرضا ورزی)، گناهکاران (فرامرز قریبیان)، بچگیتو فراموش نکن (جلال فاطمی)، بچه های جسور (حجت اله سیفی)، ابرهای ارغوانی (سیامک شایقی)، فرزند خوانده (وحید نیکخواه آزاد)، 9:20 دقیقه در بوشهر (محمد امین همدانی)، 578 روز انتظار (احمد عبدالهیان)، جا به جا (علی توکل نیا) ، دامنه های سفید (احسان عبدی پور)، غریبه (حمید بهمنی)، گورداله (نادره ترکمانی)، بزرگ مرد کوچک (صادق صادق دقیقی)، هیچ کجا هیچ کس (ابراهیم شیبانی) و احتمال معکوس (بهرام توکلی) آماده نمایش هستند.
در مرحله صداگذاری نیز فیلم های روز رستاخیز (احمدرضا درویش)، هیس دخترها فریاد نمی زنند (پوران درخشنده)، عقاب صحرا (مهرداد خوشبخت)، کلاس هنرپیشگی (علیرضا داودنژاد)، خاکستر و برف (روح الله سهرابی) و جیب بر خیابان جنوبی (سیاوش اسعدیان) قرار دارند.    
فیلم های برلین -7 (رامتین لوافی پور)،‌ مروارید (سیروس حسن پور)، رسوایی (مسعود ده نمکی)، استرداد (علی غفاری)، یوسف هور (مرغابی دشت سرخ) ساخته علی اصغر شادروان، سلام/ خداحافظ (پرویز شهبازی)، همه چیز برای فروش (امیر ثقفی)، از تهران تا بهشت (ابوالفضل صفاری)، زیباتر از زندگی (انسیه شاه حسینی) و آفتاب مهتاب زمین (علی قوی تن) در مرحله تدوین هستند.    
فیلم های مرحله فیلمبرداری نیز عبارتند از: چتر سبز (ناصر رفایی)، نیکان و بچه غول (عبدالرحمن رضایی)، حماسه روزبه (علی نوری اسکویی)، محمد(ص) (مجید مجیدی)، عملیات مهد کودک (فرزاد اژدری)، آخرین داستان (اشکان رهگذر)، چ (ابراهیم حاتمی کیا)، فرزند چهارم (وحید موسائیان)، آقای الف (علی عطشانی) و دلتنگی های عاشقانه (رضا اعظمیان).
بر پایه این گزارش 39 پروژه در مرحله پیش از تولید به سر می برند که از این میان 20 پروژه بیش از 50 درصد این مرحله را گذرانده اند.

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
Image

 فروش فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه» در حالی به 800 میلیون تومان رسید رکورد شکنی های آخرین ساخته طهماسب همچنان ادامه دارد و شور حال را به سینماهای کشور بازگردانده است ، این درحالی ایست که دو فیلم "ضدگلوله" و "بی‌خداحافظی" با فاصله ای چشمگیر همچنان در تعقیب رقیب خود هستند .

، فیلم "کلاه قرمزی و بچه ننه" تنها شب گذشته در سینماهای تهران 150میلیون تومان فروش کرده‌ و جمع فروش آن از ابتدای اکران به 800 میلیون تومان رسیده‌است.

فیلم "ضدگلوله" ساخته مصطفی کیایی نیز تاکنون 85 میلیون تومان و "بی‌خداحافظی" احمد امینی نیز 106 میلیون تومان فروش کرده است. البته به‌زودی رقم فروش در شهرستان‌ها نیز اعلام خواهد شد.

این در حالی است که با حل اختلاف شهرداری، حوزه هنری و شورای صنفی نمایش در روزهای پنج شنبه و جمعه به تعداد سالن‌های نمایش دهنده این آثار اضافه شده‌است. به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود فروش آنها در هفته جاری بیشتر شود.

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

Image

 

«كلاه قرمزي و بچه ننه» به كارگرداني ايرج طهماسب، بدون در اختيار داشتن سينماهاي حوزه هنري و شهرداري به فروش 261 ميليون توماني دست يافت.

 

علي سرتيپي مديرعامل فيلميران و پخش كننده سه فيلم «كلاه قرمزي و بچه ننه» ،‌« بي خداحافظي» و «ضدگلوله» ـ در گفتگو با ايسنا، خبر داد: فروش شب گذشته «كلاه قرمزي و بچه ننه» تنها در سينماهاي تهران به حدود 110ميليون تومان رسيده است‌ كه فروش بسيار خوب و در حد يك ركورد است. اكنون اين فيلم در مدت سه روز، مجموعا در سينماهاي تهران به فروش 261 ميليون توماني دست يافته است.

وي ادامه داد: اكنون 24 سينما در تهران «كلاه قرمزي وبچه ننه» را اكران مي‌كنند و شهرستان‌ها هم از ديروز 29 مرداد ماه اكران اين فيلم را آغاز كرده‌اند.

 سخنگوي شوراي صنفي نمايش نیز درباره‌ي آخرين وضعيت اكران به ایسنا گفت: فروش فيلم‌هاي عيدفطر بسيار عالي است.

حبيب كاوش گفت: فروش فيلم‌ها بسيار خوب است ، سينماهايي كه در حال تعطيلي بودند‌، بسيار خوب مي‌فروشند. در شهرستان‌ها، فروش عالي است و فيلم‌ها در اين چند روز خارج از تصور ما فروش داشته‌اند.

به گفته‌ي وي؛ جلسه‌ي شوراي صنفي نمايش با توجه به تعطيل بودن روز دوشنبه، فردا سه شنبه ـ 31 مرداد ماه برگزار مي‌شود.

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
Image

فروش فیلم سینمایی «راه بهشت» ساخته مهدی صباغ‌زاده پس از گذشت ۳۰ روز از اکران در سینماهای تهران ۲۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان شد.


 

 

 فروش فیلم سینمایی «راه بهشت» ساخته مهدی صباغ‌زاده پس از گذشت 30 روز از اکران و با در اختیار داشتن 8 سالن در سینماهای تهران 26 میلیون و 400 هزار تومان شد.

این فیلم با هزینه‌ای حدود 900 میلیون تومان ساخته شده است.

  بنابراین گزارش، در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ربودن دل «مصعب» پسر عمیر، اشراف‌زاده مکه‌، به خاطر سیمای دلنشین و ثروت و نسب شریف‌اش حسرت دختران مکی است، اما مصعب از کودکی گرفتار عشق «زلفا»، دخترخوانده بادیه‌نشینی به نام «قیس» است. او می‌داند ازدواجش با «زلفا» فقیر و بی‌اصل و نسب چیزی در حد رویاست، اما پیام محمد امین (ص) که حالا خود را رسول خدا معرفی می‌کند ولوله‌ای در جان اشراف‌زاده انداخته است‌...

امین زندگانی، رضا رویگری، نسرین مقانلو، الهام حمیدی، رامتین خداپناهی، جواد طاهری، حسن اسدی، حسین توشه، افسانه ناصری، سحر آربین، فریبا طالبی در این به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

Image

 

تهیه كننده «ضد گلوله» یك هفته مانده به اكران آن گفت: فكر می كنم «ضد گلوله» با ۶۰ سینمایی كه در ابتدای كار در اختیار دارد، بتواند دوباره پای مخاطبان زیادی را به سینماها باز كند. 

 

تهیه كننده فیلم كمدی اجتماعی «ضدگلوله» درباره وضعیت اكران این فیلم در اكران عید فطر اظهار كرد: اكنون در حال آماده سازی ۶۰ كپی برای اكران عید فطر هستیم تا بتوانیم فیلم را در حدود ۳۵ سینما در تهران و ۲۵ سینما در شهرستان ها به نمایش عمومی بگذاریم.

 

وی درباره پیش بینی اش از استقبال مخاطبان برای اكران«ضد گلوله» بیان كرد: پیش بینی مان این است كه «ضد گلوله» فروش خوبی را تجربه خواهد كرد. از ابتدا هم كه وارد این پروژه شدیم معتقد بودیم، فیلم پتانسیل جذب تعداد زیادی از مخاطبان را دارد. امیدوارم «ضد گلوله» بتواند شرایط فعلی سینما را تكان بدهد و دوباره پای مخاطبان را به سالن ها باز كند.

 

رخشان درباره میزان تغییرات فیلم نسبت به نسخه نمایش داده شده در جشنواره فجر هم تاكید كرد: تغییرات مان نسبت به نسخه ای كه در جشنواره فجر به نمایش گذاشته شد، بسیار اندك است.

 

به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «ضد گلوله» به نویسندگی و كارگردانی مصطفی كیایی، علاوه بر جلب نظر مخاطبان در جشنواره سی ام فجر سال گذشته، توانست دیپلم افتخار بهترین فیلم و همچنین سیمرغ بلورین بهترین فیلم نامه را از هیات داوران جشنواره دریافت كند.

 

مهدی هاشمی، مسعود كرامتی، ژاله صامتی، مهدی فقیه، سعید آقاخانی و ... از جمله بازیگران «ضد گلوله» هستند.

 

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «اواسط دهه ۶۰ و اوج دوران جنگ مردی حدود ۵۰ ساله در تهران مشغول قاچاق نوارهای لس آنجلسی و فیلم های ویدئویی است. او در اثر یك اتفاق درمی یابد كه توموری در سر دارد و تا دو ماه دیگر بیشتر زنده نخواهد ماند و ... ».

 

فیلم سینمایی «ضد گلوله» قرار است از چهارشنبه هفته آینده (۲۵ مردادماه) در گروه سینمایی «عصر جدید» روی پرده برود. پخش این فیلم را موسسه «فیلمیران» برعهده دارد و تبلیغاتش از روزهای ابتدایی هفته آینده آغاز می شود.

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : جمعه 20 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

جديدترين آمار رسمي گيشه‌ي سينماهاي تهران در حالي اعلام مي‌شود كه اغلب فيلم‌ها فروش‌شان در رقم 100 ميليون تومان بيشتر و كمتر باقي مانده است و فقط يك فيلم از يك ميليارد تومان فروشش بيشتر است.

به گزارش  ايسنا، براساس جديدترين آمار رسمي فروش سينماهاي تهران تا 13 مردادماه، فيلم‌هاي «پس كوچه‌هاي‌شمرون»، «كيميا و خاك» و «بدون اجازه» اكران‌شان در تمامي سينماها به پايان رسيده است.

«پس كوچه‌هاي شمرون» پس از 42 روز اكران با 173 ميليون تومان، «كيميا و خاك» پس از 34 روز اكران با 57 ميليون تومان و «بدون اجازه» پس از 21 روز اكران با 54 ميليون تومان فروش به نمايش عمومي خود خاتمه دادند.

از ساير فيلم‌هايي كه هنوز هم روي پرده هستند، «شور شيرين» در 37 روز نمايش 126 ميليون تومان فروش داشته و فعلا 13 سينما در تهران دارد.

«راه بهشت» مهدي صباغ‌زاده هم در 24 روز اكران خود تنها توانسته 25 ميليون تومان فروش داشته باشد. اين فيلم در همان 9 سينمايي كه در هفته‌هاي قبل داشت، به نمايشش ادامه مي‌دهد.

«همه چي آرومه» كه فيلمي كمدي است در 24 روز نمايش، 178 ميليون تومان فروخته است و اگرچه حوزه هنري سينماهاي خود را در اختيار اين فيلم نگذاشت اما «همه چي آرومه» هنوز هم در 15 سالن سينما به نمايش خود ادامه مي‌دهد.

«نامزد آمريكايي من» هم كه سينماهاي حوزه هنري را در اختيار ندارد، در 10 روز تنها 17 ميليون تومان فروش كرده است و فعلا با 13 سينمايش به اكران ادامه مي‌دهد.

از فيلم‌هاي كه مدت زمان بيشتري است كه بر پرده سينماها هستند مي‌توان از «خوابم مي‌آد» رضا عطاران در 52 روز اكران در سينماهاي تهران به فروش يك ميليارد و 870 ميليون توماني دست يافته است و در حال حاضر با 27 سالن، بيشترين تعداد سالن سينما را در اكران در اختيار دارد. به نظر مي‌رسد سينماداران پس از حدود دو ماه و افت فروش، اكران اين فيلم را به فيلم‌هاي ديگر ترجيح مي‌دهند.

«خوابم مي‌آد» احتمالا با آغاز اكران عيد فطر، اكثر سينماهاي خود را از دست خواهد داد.

«آزمايشگاه» به كارگرداني حميد امجد هم كه دو ماه روي پرده مانده، به فروش 340 ميليون توماني رسيد و تا تعويض فيلم‌ها در اكران عيد فطر 5 سينما را در اختيار دارد.

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

Image

 

در حالی که روابط عمومی فیلم سینمایی«بوسیدن روی ما» به کارگردانی همایون اسعدیان اعلام کرده که پیش فروش بلیت‌های این فیلم در سینما آزادی آغاز شده، سیدضیاء هاشمی رئیس شورای صنفی نمایش به گفته که تا به حال هیچ مجوزی برای پیش فروش بلیت این فیلم صادر نشده است.

 

 بوسیدن روی ماه دومین تجربه همکاری همایون اسعدیان کارگردان و منوچهر محمدی تهیه کننده سینما پس از «طلا و مس» است

به گفته سید ضیاء هاشمی، برای پیش فروش بلیت در یک سینما باید مجوز صادر شود و‌ در غیر این صورت کار قانونی نیست. پیش فروش بلیت چند ماه قبل از اکران نداریم‌ اگر سینمایی راهکاری دارد باید به شورای صنفی ارایه دهد و پس از گرفتن مجوز این کار را انجام دهد.


روز سه شنبه هفته گذشته روابط عمومی فیلم «بوسیدن روی ماه» اعلام کرد که پیش فروش بلیت‌های این فیلم در سینما آزادی آغاز شده‌است.
‌این اتفاق البته باعث شد تا رئیس شورای صنفی نمایش بار دیگر بر این مساله تاکید کند که سینما آزادی به هیچ وجه نمی تواند سرگروه اکران باشد چرا که «این سینما از نظر شورای صنفی‌، سینمای متخلفی است و ما اجازه‌ی نمایش فیلم «بوسیدن روی ماه» را به آن نمی‌دهیم.»
 

قبل از این نیز  اعضای شورای صنفی نمایش صحبت‌هایی مبنی بر ندادن اجازه اکران فیلمی چون «کلاه قرمزی» به این سینما و سایر سینماهای حوزه هنری کرده بودند.
 

فیلم «بوسیدن روی ماه» که محصول سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران است و پخش آن را حوزه هنری به عهده دارد، پیش از این نیز برای اکران در سینما ها با مشکل مواجه شده بود.
قبل از قطعی شدن ترکیب اکران فیلم‌های نوروزی سال 1391 بیلبورد‌های تبلیغاتی این فیلم در سطح شهر تهران نصب شد که از نمایش آن در ایام نوروز خبر می‌داد. این اتفاق البته رخ نداد و اکران این فیلم به زمان دیگری موکول شد.


داستان این فیلم در مورد انتظار دو مادر برای بازگشت فرزندانشان است که در جنگ ایران و عراق مفقود شده‌اند.  در این فیلم بازیگرانی چون شیرین یزدان بخش، رابعه مدنی، شیدا خلیق، شاهرخ فروتنیان، صابر ابر، مسعود رایگان، شبنم مقدمی و سعید پورصمیمی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
 

نکته دیگری که در مورد اکران این فیلم در مهرماه سال جاری وجود دارد، این است که قرار است فیلم اسعدیان با سرگروهی سینما ازادی اکران شد. رییس شورای صنفی نمایش البته با این مساله مخالف است،  و می گوید که قرارداد فیلم با سینما آزادی ثبت نشده است؛«‌ وقتی پخش کننده و صاحب سینما یک نفر باشند هر قراردادی را می‌توانند ببندند. این قرار داد ارائه شده‌ اما چون مشکلات با سینما آزادی هنوز حل نشده‌،این قرارداد هنوز ثبت قانونی نیست.»
 

بر اساس صحبت‌های هاشمی تنها راه اکران فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» معرفی یک سینما به عنوان سرگروه از طرف عوامل تلید و پخش فیلم است، به گفته رئیس شورای صنفی نمایش، این فیلم نمی‌تواند سینما آزادی را سرگروه خود کند اما چون فیلمی ارزشی است، می‌تواند سینما «استقلال» را به عنوان سرگروه معرفی کند.
این فیلم قرار است با شعار «پیشکش سینمای ایران به مادران ایرانی» از 5 مهرماه در سینماها به نمایش  درآید.
 

رضا سعیدی‌پور مدیر سینما آزادی هم پیش از این در گفت و گو با خبرگزاری مهر در مرود لغو سرگروهی این سینما از سوی شورای صنفی نمایش گفته بود که هنوز برای خارج شدن این سینما از سرگروهی نامه‌ای به ما ابلاغ نشده‌است.
او البته تاکید کرده بود که «من 4 سال است تلاش می‌کنم  این سینما از سرگروهی خارج شود و از این تصمیم استقبال می‌کنم. زیرا این سینما 5 سالن دارد که ما به دلیل سرگروه بودن در چیدمان فیلم‌های آن مشکل داریم.»

 

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : شنبه 14 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

من و زیبا» که جزو آخرین آثار سینمایی پرویز پرستویی به شمار می رود بناست از ماه محرم روی پرده برود.  

 

 درام «من و زیبا» ساخته فریدون حسن پور که جزو آخرین آثار سینمایی پرویز پرستویی به شمار می رود بناست از ماه محرم روی پرده برود. این فیلم که مضمون آن هم بی ارتباط با ماه محرم و عزاداریهای مرتبط با این ماه نیست به پیشنهاد پخش کننده اش حبیب اسماعیلی در این ماه روی پرده می رود.

 این فیلم که سال قبل در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده چندی قبل مجوز نمایش گرفته است.  حبیب اسماعیلی که پخش این فیلم را برعهده دارد و توسط شرکت متبوعش مولود رسانه، شرایط ویژه ای را برای اکران آن فراهم کرده در همین رابطه به «بانی‌فیلم» گفت: «با توجه به مضمون فیلم تمام تلاش ما این است که «من و زیبا» را همزمان با ماه محرم اکران کنیم. با این تفاسیر این فیلم از اواخر آبان‌ماه در یکی از گروه‌های سینمایی اکران خواهد شد. با توجه به ترکیب بازیگران و داستان جذابش پیش‌بینی می‌کنیم «من و زیبا» با استقبال روبرو شود.»

این فیلم به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی سال قبل در شمال کشور فیلمبرداری شد.
شهاب حسینی، دریا آشوری، صادق صفایی، رضا ناجی، عمار آقایی، حدیث میرامینی و سیما خضرآبادی بازیگران اصلی این فیلم هستند. «من و زیبا» داستان موسی است که در شبی سرد و بارانی قبل از آنکه به خانه برسد راحله همسر او بر اثر درد زایمان جان می‌سپارد. موسی در تمام عمر فکر می‌کند که باعث مرگ راحله شده است. او تمام وجود و عشق خود را پای جعفر تنها یادگار راحله می‌ریزد...

«من و زیبا» هشتمین فیلم بلند فریدون حسن‌پور است که سال قبل سریال «از یاد رفته» را روی آنتن تلویزیون داشت.

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

فروش فیلم سینمایی «خوابم می‌آد» ساخته رضا عطاران در سینماهای تهران و شهرستان‌ها به دو میلیارد و 400 تومان رسید.

 

فروش فیلم سینمایی «خوابم می‌آد» ساخته رضا عطاران پس از گذشت 47 روز از اکران خود در سینماهای تهران و شهرستان‌ها به مرز دو میلیارد و 500 تومان نزدیک شد.

 

بنابراین گزارش، این فیلم با در اختیار داشتن 7 سالن در سینماهای تهران تا کنون 1 میلیارد و 840 میلیون تومان فروخته است.

همچنین این فیلم در سینماهای شهرستان تا کنون 560 میلیون تومان فروخته است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: رضا، معلمی ساده و درستکار است که به سن میانسالی رسیده و در برقراری ارتباط با آدم‌ها دچار مشکل است، او با دختری پاستیل فروش آشنا می‌شود. دختر، برای پیوند کلیه خواهرش با مشکل روبروست و رضا را ترغیب به کارهایی می‌کند که باب میلش نیست و ….

اکبر عبدی، مریلا زارعی، ناصر گیتی جاه، ویشکا آسایش، رضا عطاران، سروش صحت، اصغر سمسارزاده، حسین محب اهری، با همراهی خداداد عزیزی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

لیست عوامل این پروژه سینمایی  عبارتند از: فیلمنامه اولیه: معصومه بیات، حمید نعمت‌الله، نویسنده: احمد رفیع‌زاده، بازنویسی فیلمنامه: رضا عطاران، گروه کارگردانی: کارگردان: رضا عطاران، دستیار و برنامه‌ریز: نغمه نظری، مهدی لطیفی، گلناز گرامی، منشی صحنه: حمیرا نعمت الهی، عکس: علی اسدالهی، گروه فیلمبرداری: مدیر فیلمبرداری: هومن به‌منش،‌ تصویربردار پشت صحنه: پورشسب صفاهانی‌زاده،‌دستیار یک فیلمبردار: همایون قربانی، گروه تهیه و تولید: تهیه‌کننده: محمدرضا تخت‌کشیان،‌ جواد فرحانی، روابط عمومی: افسانه فراهانی، گروه صدا: مدیرصدابرداری: فرشید احمدی،‌ دستیاران صدا: امید قربانی، محمد مصور، گروه صداگذاری: صداگذاری و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، دستیار: محمد کرتهی، امور فنی صدا: استودیو تک فیلم پارس، گروه صحنه و لباس طراح صحنه و لباس: حسین عالی‌نژاد، دستیار صحنه: شاهین صدیق، گروه دکور: مجری دکور: مهدی اسدی، دستیاران: مهدی وفا، عباس یوسفیان، داود بروغنی: حسن افشارمقدم، مهران روحی، اسماعیل مقیسه، گروه گریم: طراح گریم: ایمان امیدواری،مجریان: رضا عربی، هلیا رشقی، حامد افراسیابی، بافت مو: علی اعرابی، گروه موسیقی: موسیقی: حمیدرضا صدری، ویلن و ویلن التو: بابک شهرکی، با تشکر از شهرام مهاجر، گروه تدوین: تدوین: محمد توکلی، رضا عطاران، جلوه‌های ویژه رایانه‌ای و میدانی جلوه‌های ویژه میدانی: عباس شوقی، سرپرست جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: علی جوکار نراقی، دستیاران: سیدعلی سیاح، امین احمدی، گروه تدارکات: مدیر تدارکات: نادر سیدمحمدی، دستیاران: صابر سیدمحمدی، عبدالله سیدمحمدی، حسین رحیمی، فرهاد شعاع، محصول موسسه آفتاب‌نگاران.

 

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

علي اسدزاده ـ مديرعامل موسسه تصوير گستر پاسارگاد با اعلام اين خبر گفت: در حال برنامه‌ريزي هستيم كه بتوانيم «نارنجي‌پوش» را هفته اول شهريور‌ماه در شبكه نمايش خانگي با بهترين تمهيدات توزيع كنيم.


وي ادامه داد: همچنين فيلم سينمايي‌«چك» از ديگر فيلم‌هاي موسسه تصويرگستر پاسارگاد است كه در شهريورماه در شبكه توزيع مي‌شود.


به گزارش ايسنا، «نارنجي‌پوش» آخرين فيلم سينمايي داريوش مهرجويي است كه در آن حامد بهداد، ليلا حاتمي، فردوس كاوياني، دكتر اميد روحاني، ميترا حجار، طناز طباطبايي، همايون ارشادي و ... بازي كرده‌اند.


اين فيلم اجتماعي توانست در سي امين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر برنده چهار سيمرغ بلورين (بهترين فيلم سينماي آسيا، جايزه بين المذاهب ، جايزه ويژه هيات داوران و بهترين تدوين) شود.


«چك» نيز به عنوان آخرين فيلم سينمايي كاظم راست‌گفتار فيلمي اجتماعي با درون مايه طنز است كه در آن فرهاد آييش، شاهرخ استخري، همايون ارشادي، مژگان بيات، حسن شكوهي، مريم سعادت، نفيسه روشن، فرخ نعمتي، سپند اميرسليماني، جشميد مشايخي و... به ايفاي نقش‌هاي اصلي پرداخته‌اند.

 

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

 

 

فيلم سينمايي «ضدگلوله» به كارگرداني مصطفي كيايي سرانجام پروانه نمايش گرفت.
مجوز نمايش اين فيلم درحالي به تازگي صادر شده كه بعد از نمايش «ضدگلوله» در جشنواره، اداره نظارت و ارزشيابي خواهان اعمال اصلاحيه‌هايي روي فيلم بود. مشكل اصلي فيلم كيايي پايان‌بندي آن بود. به هر حال بعد از گذشت حدود 5 ماه مجوز نمايش «ضدگلوله» از سوي اداره نظارت و ارزشيابي صادر شده تا فيلم در نوبت اكران قرار بگيرد.

با توجه به مضمون فيلم و استقبالي كه از آن در جشنواره فيلم فجر شد پيش‌بيني مي‌شود اكران «ضدگلوله» بتواند رونق را به سينماها برگرداند. پخش اين فيلم برعهده مؤسسه فيلميران است و احتمالاً در اكران دوم يا سوم عيد فطر در يكي از گروه‌هاي سينمايي روي پرده خواهد رفت.

اين فيلم داستان سليم است كه در دهه 60 به توزيع غيرقانوني نوارهاي لس‌آنجلسي در تهران مشغول است. او بر اثر اتفاقي تصميم مي‌گيرد به جبهه برود. در «ضدگلوله» بازيگراني چون مهدي هاشمي، ژاله صامتي، مسعود كرامتي، سعيد آقاخاني و مهدي كيايي ايفاي نقش كرده‌اند. اين دومين فيلم بلند سينمايي مصطفي كيايي بعد از «بعدازظهر سگي سگي» است كه رضا رخشان تهيه‌كنندگي آن را برعهده دارد.
ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

برنامه اکران فیلم‌ها و میزان فروش آن ها در ماه رمضان + جدول 

 

 فروش پایین سینماهای پایتخت به نحوی است که فیلم «راه بهشت» با وجود یک میلیارد و و 200 میلیون تومان هزینه تولید تنها 15 میلیون تومان فروخته است.

الهام نداف: «خوابم می‌آد» رضا عطاران هم نتوانست از پس اوضاع نابسامان سینمای ایران در سال 91 بربیاید.

این فیلم با وجود سختگیری در اکران و محدود بودن سالن‌های سینما اگرچه توانست فروشش را طی 36 روز در تهران به یک میلیارد و 650 میلیون و 800 هزار تومان برساند، اما این فروش هم دردی از دردهای فصل بی رونق فروش سینمای ایران کم نکرد.
 
البته این رقم فروش در قبال هزینه صرف شده برای تولید فیلمی مثل «خوابم می‌آد» رقمی نیست که باعث ضرر تولیدکننده شود. در همین فصل اکران هستند، فیلم‌هایی که هزینه تولید آن‌ها میلیاردی یا نزدیک به میلیارد است.

«شور شیرین» با هزینه 970 میلیون تومانی ساخته شده، اما در مدت 17 روز نمایش تنها 65 میلیون تومان فروش کرده است.
 

سینمای ایران روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. شاید اگر برنامه اکران سینماها در ماه رمضان می‌توانست مخاطب را به سمت سینماها جذب کند، در سئانس‌های ویژه اتفاقات خوبی می‌افتاد، اما حبیب کاوش سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرده فیلم‌های روی پرده در سئانس ویژه به نمایش درمی‌آیند و از 5 مرداد «من و تو» محمد بانکی روی پرده می‌رود. همچنین «نامزد آمریکایی من» داود توحیدپرست با افتادن کف فروش «بدون اجازه» جایگزین این فیلم در سینماها خواهد شد.
 

به نظر می‌رسد با برنامه‌ نه چندان منسجم شورای صنفی نمایش برای اکران در ماه رمضان، اوضاع فروش فیلم‌ها در این ماه با افت قابل توجهی همراه باشد.

 

جدول زیر فروش فیلم‌های روی پرده را تا پنجشنبه 29 تیرماه در تهران نشان می‌دهد.

 

نام فیلم
کارگردان
روزهای نمایش
هزینه تولید
فروش فیلم
خوابم می‌آد
رضا عطاران
36
500 میلیون تومان
یک میلیارود و 650 میلیون و 800 هزار تومان
آزمایشگاه
حمید امجد
43
585 میلیون تومان
317 میلیون و 400 هزار تومان
بدون اجازه
مرتضی هرندی
15
600 میلیون تومان
32 میلیون 600 هزار تومان
همه چی آرومه
مصطفی منصوریار
8
450 میلیون تومان
75 میلیون و 100 هزار تومان
راه بهشت
مهدی صباغ‌زاده
8
یک میلیارد و 200 میلیون تومان
15 میلیون و 200 هزار تومان
کیمیا و خاک
عباس رافعی
7
590 میلیون تومان
57 میلیون و 400 هزار تومان
شور شیرین
جواد اردکانی
17
970 میلیون تومان
65 میلیون و 600 هزار تومان

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

 

 

فیلمهای سینمایی "خیابان بیست و چهارم" و "فرود در غربت" از ساخته های سعید اسدی در بازار شبکه نمایش خانگی عرضه شدند تا فیلمهای سینمایی عرضه شده از ابتدای سال به عدد 25 برسد و پرونده فیلمهای سینمایی شبکه در ماه مبارک رمضان برای مدت یکماه بسته شود.

"خیابان بیست و چهارم"

چهارمین فیلم سینمایی عرضه شده شرکت ریزموج در سال جاری که سعید اسدی آن را در سال 87 ساخت و در اکران دوم بهار سال 90 به روی پرده سینماها رفت.
در فیلم اسدی بازیگرانی همچون نیکی کریمی ، مهدی ماهانی ، جمشید هاشم پور ، حمید گودرزی ، بهاره افشاری و حدیثه سادات مدنی به ایفای نقش پرداخته اند.
خلاصه داستان:داستان مرد و زن جوانی که هریک برای رسیدن به خواسته های شخصی خود زندگی را به چالش میکشند و هرکدام راهی را برای خود می سازند.
از افرادی که به عنوان عوامل فنی در این فیلم حضور داشته اند میتوان به حسن کریمی (فیلمبردار) ، کارن همایونفر (موسیقی) ، سعید اسدی (نویسنده و تهیه کننده) و موسسه رسانه ای روزنه ارتباط (مجری طرح و سرمایه گذار) اشاره کرد.
"خیابان بیست و چهارم" در بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در بخش "نوعی نگاه" به روی پرده رفته است.
این فیلم که نزدیک به 2 سال در محاق توقیف بوده 18 بهمن 87 فیلمبرداری اش آغاز شده است.
اسدی نظراتش را در درباره ساخت این فیلم اینطور بیان میکند: این فیلم یک تجربه جذاب و حرفه ای برایم بوده است و یک تجربه کاری در کارنامه سینمایی ام.
"خیابان بیست و چهارم" سرانجام پس از کش و قوس های فراوان که بین صاحبان فیلم و موسسات مختلفی از قبیل پرتو آبی وجود داشت به موسسه ریزموج سیستم که به تازگی به جرگه موسسات ویدیو رسانه پیوسته فروخته شد و این موسسه با تیراژ 600/000 نسخه اقدام به توزیع این فیلم نمود.

"فرود در غربت"

فیلم دیگری از سعید اسدی که موسسه هنرنمای پارسیان در سال قبل همراه با عنوان قبلی خود (مقلد شیطان) خریداری کرده بود و بعد از گذشت نزدیک به 1 سال از صدور پروانه نمایشش وارد شبکه خانگی شد.
اسدی سابقه ساختن فیلمهای "عشق گمشده" ، "سیب سرخ حوا ، "آواز قو" ، "میهمان" و "تلافی" را در کارنامه هنری خود دارد.
بازیگران : پژمان بازغی ، نازنین فراهانی ، ناصر آقایی ، امیر آقامیری ، تینا چرخچیان ، مهرداد فلاحتگر و جمشید هاشم پور
خلاصه داستان : فرود که فرشته را از خودکشی نجات داده ، از کار برکنار شده و در نیمه شبی کودکی شش ساله را پشت در منزل خود میبیند و پس از خواندن نامه
و دیدن مدارکی در می یابد که کودک دچار بیماری صعب العلاج و فرزند خود اوست...
دیگر عوامل:فیلمبردار (مصطفی کشفی) ، نویسنده (سعید اسدی) ، تهیه کننده (افشین صادقی)
"فرود در غربت" تولید سال 86 است که پس از مدتها در دی ماه 89 اکران عمومی شده است و در 17 روز اکران فروش 3 میلیون و 900 هزار تومانی داشته باشد.
شایان ذکر است که موسسه هنرنمای پارسیان پس از ماه مبارک رمضان اقدام به توزیع فیلم سینمایی "یه حبه قند" خواهد کرد.

 

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

 

 

محمد ابوالحسنی تهیه‌کننده فیلم انیمیشن "تهران 1500 " با اعلام این خبر در توضیح جزئیات اکران این فیلم گفت: این فیلم سینمایی انیمیشن که به جرات می گویم تحولی نو در تولیدات انیمیشن در ایران بوده است پیش از این قرار بود در اکران نوروزی روی پرده رود ولی متاسفانه با توجه به شرایط خاصی که بر اکران نوروزی حاکم بود؛ نوبت اکران به این فیلم داده نشد.

وی در ادامه افزود: پس از آن قرار شد تا "تهران 1500" در فصل تابستان اکران شود که این نوبت اکران با توجه به تعطیلی مدارس مناسب نبود و به نوعی با مخالفت روبرو شد. اما پس از بررسی های مختلف در نهایت مهرماه را برای اکران این فیلم قطعی کرده ایم.



تهیه کننده فیلم انیمیشن "تهران 1500 " در پایان صحبت های خود با اشاره به تغییرات پس از نمایش در جشنواره فیلم فجر گفت: تغییرات کوچکی در تدوین و تا اندازه ای موسیقی این فیلم ایجاد شد و پس از آن دیگر تغییراتی در کل اثر ایجاد نشد.

لازم به ذکر است داستان فیلم "تهران 1500" به کارگردانی بهرام عظیمی درباره پیرمردی است به نام اکبر با بازی مهران مدیری که 160 سال سن دارد و در آستانه مرگ از نوه اش با بازی هدیه تهرانی که در کره ماه درس می خواند می خواهد به زمین برگردد و اول ازدواج کند و بعد مدرکی را پیدا کند مبنی بر اینکه او در دهه 1360 در نمایش های سیاه بازی حضور داشته است.

اکبر این گواهی را می خواهد برای اینکه آرزوی او این است که در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شود. نوه او با ورود به ایران گرفتار دردسارهای شهر تهران در چند دهه بعد می شود و یک راننده تاکسی جوان با بازی بهرام رادان هم گرفتار عشق این خانم می شود.
ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : دو شنبه 26 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

 

 

فیلم سینمایی «بغض» به کارگردانی رضا درمیشیان در گروه سینمایی استقلال روی پرده می‌رود.
این فیلم که نخستین تجربه کارگردانی درمیشیان است، در سی‌امین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت و بسیار مورد توجه منتقدان قرار گرفت.
بابک حمیدیان، مهران احمدی و باران کوثری بازیگران اصلی این فیلم هستند که ماجرای دو جوان را روایت می‌کند که در ترکیه به دنبال راهی برای مهاجرت هستند. اکران این فیلم پس از پایان نمایش عمومی فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و بچه ننه» در گروه سینمایی استقلال شروع می‌شود.

تهیه‌کننده «بغض» غلامرضا موسوی و پخش‌کننده آن موسسه فیلمیران است. رضا درمیشیان سابقه کارگردانی فیلم‌های کوتاه و مستند را دارد و در فیلم‌های سینمایی «ستاره‌ها»، «سنتوری» و «طهران- تهران» دستیار اول کارگردان بوده است.
همچنين مواد تبلیغی فیلم سینمایی «بغض» به کارگردانی رضا درمیشیان که به زودی روی پرده می‌رود، آماده می‌شود.

سیدغلامرضا موسوی تهیه‌کننده «بغض» در گفتگو با سوره سینما گفت: فیلم را مدیر کل نظارت و ارزشیابی دیده است و گفته‌اند که مشکلی ندارد و ما منتظر آن هستیم که پروانه این فیلم صادر شود. صحبت‌هایی با گروه سینما استقلال برای اکران این فیلم شده و امیدواریم با صدور پروانه نمایش این فیلم به زودی اکران شود.

موسوی ادامه داد: سفارش پوستر و آنونس برای «بغض» داده شده و به محض صدور پروانه نمایش کارهای تبلیغاتی فیلم آغاز خواهد شد. با توجه به بازخوردی که از مخاطبان در جشنواره فجر داشتیم فکر می‌کنم این فیلم مورد استقبال مخاطبان و به خصوص قشر فرهیخته جامعه قرارگیرد. وی افزود: اصلاحیه‌های لازم قبل از جشنواره روی فیلم «بغض» اعمال شده تا پروانه نمایش آن صادر شود و به ما نیز گفته شد که این فیلم پروانه دائم می‌گیرد اما بعدا این پروانه صادر خواهد شد.

غلامرضا موسوی در مورد اکران فیلم «من مادر هستم» به کارگردانی فریدون جیرانی گفت: این فیلم پروانه نمایش دارد و با فیلمیران صحبت‌هایی در مورد پخش این فیلم شده اما هنوز چیزی در مورد اکران «من مادر هستم» مشخص نیست.

 

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : دو شنبه 26 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

http://www.cinemarooz.com//images/stories/To_o_man.jpg

 

تازه‌های اکران مشخص شد + جدول

 

شورای صنفی نمایش در تازه‌ترین جلسه خود، برنامه جدید اکران تابستان 91 را اعلام کرد
اکران دوم تابستان 91 با روی پرده رفتن چهار فیلم آغاز می‌شود. فیلم‌هایی که بخش قابل توجهی از اکران آن‌ها با ماه مبارک رمضان تداخل پیدا می‌کند.

شورای صنفی نمایش در تازه‌ترین جلسه چهار فیلم را به عنوان جایگزین‌ فیلم‌های فعلی روی پرده معرفی کرد. «همه چی آرومه» به کارگردانی مصطفی منصوریار قرار است از 21 تیرماه یعنی چهارشنبه روی پرده سینماها برود. این فیلم در گروه سینمایی قدس جایگزین فیلم پرحاشیه «پس کوچه‌های شمرون» می‌شود. فیلمی که نتوانست فروش قابل توجهی در گیشه سینماها داشته باشد و بالاخره بعد از 28 روز اکران در 15 سینما باید از روی پرده پایین بیاید. این فیلم تا روز یکشنبه 18 تیر توانست 130 میلیون و 200 هزار تومان در تهران فروش کند و در یک روز باقی مانده امید چندانی برای تغییرات قابل توجه در این آمار ندارد.

اما فیلم « راه بهشت» به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده نیز قرار است از روز چهارشنبه جایگزین «آزمایشگاه» حمید امجد شود. اولین تجربه سینمایی امجد بعد از 33 روز نمایش در 20 سینما توانست در تهران 257 میلیون و 400 هزار تومان فروش کند.

«تو، من» محمد بانکی نیز با وجود بازیگرانی چون محمدرضا گلزار و الناز شاکردوست می تواند به عنوان یکی از امیدهای اکران دوم تابستان باشد. این فیلم به جای «شور شیرین» در گروه آزادی روی پرده می‌رود.

اما چهارمین فیلم که هنوز زمان اکران آن مشخص نیست، «بی خداحافظی» احمد امینی است. این فیلم با توجه به داستانی که دارد ممکن است در گیشه مورد استقبال مخاطب قرار بگیرد. امینی باید منتظر پایین آمدن کف فروش فیلم «خوابم می‌آد» باشد تا بتواند «بی خداحافظی» را در گروه آفریقا روی پرده ببرد.

 

 

تازه‌های اکران 

نام فیلم
کارگردان
بازیگران
تاریخ اکران
گروه سینمایی
فیلم قبلی اکران
همه چی آرومه
مصطفی منصوریار
سحر قریشی، علی صادقی، جواد عزتی، مجید صالحی
21 تیر
قدس
کوچه پس کوچه‌های شمرون
راه بهشت
مهدی صباغ‌زاده
امین زندگانی، رضا رویگری، نسرین مقانلو، الهام حمیدی
21 تیر
استقلال
آزمایشگاه
تو،من
محمد بانکی
محمدرضا گلزار و الناز شاکردوست
5 مرداد
آزادی
شور شیرین
بی‌ خداحافظی
احمد امینی
محمدرضا فروتن، رضا صادقی، افشین هاشمی، پگاه آهنگرانی
معلوم نیست
آفریقا
خوابم می‌آد

 

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

تصویربرداری مجموعه‌های مناسبتی در دست ساخت برای ماه رمضان با حضور پرشمار بازیگران نام‌آشنا پیگیری می‌شود.

 

  با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، تلویزیونی‌ها این روزها در تب و تاب ساخت مجموعه‌های این ایام هستند. هنوز به طور رسمی خبرهایی از سوی شبکه‌ها در این ارتباط منتشر نشده و پیش بینی می شود در روزهای آینده شاهد خبرهای دیگری در این باره باشیم اما آنچه می‌خوانید آنچه می‌خوانید آخرین اخبار مراحل تولید سریال‌هایی است که به عنوان گزینه پخش در شب‌های رمضان سال 91 مطرح شده‌اند.

روایت نیوشا ضیغمی و دانیال عبادی از شهید چمران

شبکه یک سیما که از چندی قبل ساخت مجموعه تلویزیونی «راستش را بگو» را به عنوان گزینه قطعی برای پخش در روزهای ماه مبارک رمضان در دستور کار خود قرار داده بود، روز گذشته بر اساس گفته‌های مهدی فرجی مدیر این شبکه در یک برنامه تلویزیونی، سریال «راز پنهان» را هم به عنوان رقیب این مجموعه تلویزیونی مطرح کرد.

                        

 

راستش را بگو- ساخت موسیقی این مجموعه تلویزیونی توسط فردین خلعتبری به تازگی به پایان رسیده ضمن اینکه تدوین 17 قسمت از کار به پایان رسیده و مرحله صداگذاری توسط سامان نخعی پیگیری می‌شود. محمدرضا آهنج که ساخت مجموعه‌هایی چون «ملکوت»، «ستاره‌های سربی»، «معما»،  «سایه آفتاب»، «عملیات 125» را در کارنامه دارد این سریال را بر اساس فیلمنامه مصطفی رستگاری و با حضور چهره‌های شناخته شده سینما و تلویزیون اواسط آذرماه سال گذشته جلوی دوربین برد.  این سریال نگاه فلسفی از اخلاق به جامعه ایرانی دارد و در قسمت‌هایی از کار زندگی شهید مصطفی چمران را در جنگ به تصویر می کشد. حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، رویا تیموریان، نیوشا ضیغمی، دانیال عبادی، لعیا زنگنه، مهدی سلوکی، سام درخشانی، علیرضا جلالی تبار، رحیم نوروزی، امیرحسین مدرس، اصغر نقی زاده، علیرضا خطیبی، الناز بهمن زاده، محمد عمرانی، شیما نیکپور، نازآفرین کاظمی، عباس جمشیدی، اشکان اشتیاق، ایمان صفا و (با حضور) ثریا قاسمی و امیر آقایی (در نقش دکتر چمران) بازیگران اصلی این سریال هستند. فاطمه سمرقندی تهیه کنندگی «راستش را بگو» را در 30 قسمت 30 دقیقه‌ای با مشارکت مترو و شبکه اول سیما برعهده دارد.

                   

 
 

راز پنهان- تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «راز پنهان» به کارگردانی فلورا سام و تهیه‌کنندگی مجید اوجی طی دو روز آینده به پایان می‌رسد و تاکنون حدود پنج قسمت از سریال آماده پخش شده است. داریوش ارجمند در این سریال نقش یک درجه‌دار بازنشسته ارتش به نام ابراهیم احصایی را بازی می‌کند که در اطراف تهران مشغول کشاورزی است. علیرضا جلالی‌تبار نقش فرامرز پسر او را دارد و پروانه معصومی مادر اوست. سعید پورصمیمی (مش قربان)، کامران تفتی (امیرعلی)، الهام حمیدی (ماهرخ، همسر فرامرز)، لادن طباطبایی (هانیه، خواهر امیرعلی)، لیلا بلوکات (ستاره)، کاوه آشنا، حمیدرضا محمدی و محمود عزیزی (پدر ماهرخ) دیگر بازیگران اصلی سریال هستند.این مجموعه مضمونی درام دارد و قصه دو دوست قدیمی را روایت می‌کند که پس از سال‌ها یک بار دیگر طی یک اتفاق همدیگر را پیدا می‌کنند و دیدار آن دو پس از سال‌ها، زمینه‌ساز اتفاقاتی جدید می‌شود. ترانه تیتراژ پایانی این سریال با صدای فرزاد فرزین و شعری از عبدالجبار کاکایی ضبط شده است و ترانه عنوان‌بندی ابتدایی نیز توسط گروهی با همراهی پیام حصیری و بر اساس غزلی از حافظ بزودی ضبط می‌شود.

علی نصیریان و آزیتا حاجیان از «رویای گنجشک‌ها» می‌گویند

شبکه دو سیما نیز دو سریال «رویای گنجشک‌ها» راما قویدل و «چمدان» خسرو ملکان را سدر دست انتخاب دارد. قویدل به تازگی مجموعه تلویزیونی «یک لحظه دیرتر» را به روی آنتن این شبکه داشت؛ کارگردانی که پیش از این مجموعه تلویزیونی «گمشده» را به کارگردانی او شاهد بودیم. ملکان را نیز در سینما با فیلم‌هایی چون «تماس»، «طوبی» و این اواخر «مادر زن سلام» می‌شناسند.

              

 

رویا گنجشک‌ها- مجموعه تلویزیونی «رویای گنجشک‌ها» به تهیه‌کنندگی رضا جودی اوایل اردیبهشت‌ماه در شمال کشور کلید خورده و تصویربرداری همچنان ادامه دارد.علی نصیریان که تجربه بازی در سریال موفق «میوه ممنوعه» را دارد با سریال «رویای گنجشک‌ها» بار دیگر در شب‌های ماه مبارک رمضان مهمان خانه‌های مردم می‌شود.این بازیگر در سریال «رویای گنجشک‌ها» در نقش «دوست علی» خانه‌اش را به بچه‌های یتیم و بی‌سرپرست اختصاص می‌دهد. آزیتا حاجیان و کوروش تهامی در نقش دو مددکار اجتماعی جلوی دوربین ظاهر می‌شوند. سام درخشانی، مهسا کرامتی و گلاره عباسی از دیگر بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی هستند. «رویای گنجشک‌ها» با محوریت موضوع خانواده و اکرام ایتام یک ملودرام اجتماعی به حساب می‌آید که فرهاد پور سعیدی است نگارش فیلمنامه آن را به عهده دارد.

                

 

چمدان- تصویربرداری مجموعه طنز اجتماعی «چمدان» که اردیبهشت سال گذشته در تهران کلید خورده بود پس از یک سال، اردیبهشت امسال به پایان رسید. این سریال به کارگردانی و تهیه‌کنندگی خسرو ملکان با پایان مراحل فنی در 30 قسمت به شبکه دو تحویل داده شد. قصه این مجموعه درباره چمدانی است که گمشده و در هر قسمت دست به دست می‌گردد و به جمع خانواده‌های مختلفی راه پیدا می‌کند. در این مجموعه حسین خواجه‌امیری (ایرج) در مقام خواننده تیتراژ، ترانه‌خوانی را به همراه احسان فدایی برعهده دارد. در سریال چمدان فتحعلی اویسی، اکرم محمدی، هوشنگ توکلی، ارژنگ امیرفضلی، تورج نصر، محسن قاضی‌مرادی ، شیوا خنیاگر، میرطاهر مظلومی، فلور نظری، داریوش اسدزاده، و... بازی دارند.

شهرام حقیقت‌دوست و مهرآوه شریفی‌نیا در آرزوی تولد فرزند

شبکه سه هم این وظیفه را به منوچهر هادی محول کرده است، کارگردانی که سال گذشته «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» را در جشنواره فیلم فجر داشت و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن (یکتا ناصر) را از آن خود کرد.

 

             

 
 

تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی با عنوان «خداحافظ بچه» اول اردیبهشت ماه در بیمارستان طوس آغاز شد و گروه تولید این روزها در ترمینال اتوبوسرانی مشغول ضبط تصاویر هستند. تاکنون بیش از 70 درصد تصویربرداری انجام شده و در حدود نیمی از سریال آماده پخش است. ضمن این‌که به تازگی علی لهراسبی به عنوان خواننده تیتراژ سریال انتخاب شده است. «خداحافظ بچه» داستان مرتضی و لیلا زوج خوشبختی است که در آرزوی تولد فرزند به سر می‌برند، امّا وقوع حادثه‌ای زندگی آرامشان را به هم می‌ریزد. نقش مرتضی را شهرام حقیقت‌دوست بازی می‌کند و مهرآوه شریفی‌نیا در نقش لیلا همسر وی ظاهر شده است. آتیلا پسیانی(خسرو)، بهاره رهنما (نازنین)، مائده طهماسبی (شهناز)، بهنوش بختیاری (گیتی)، مهدی صبایی (احمد)، ناصر گیتی جاه (عباس)، شهین تسلیمی (منی‍ژه، مادر مرتضی) و حدیث میرامینی(رعنا، خواهر لیلا) و پوراندخت مهیمن (خواهر لیلا) از دیگر بازیگرانی هستند که در نقش‌های اصلی این سریال ایفای نقش خواهند کرد.

سجاد ابوالحسنی نگارش فیلمنامه «خداحافظ بچه» را به عهده دارد و داود هاشمی تهیه‌کننده سریال است. علیرضا افخمی که در ایام ماه رمضان سال گذشته مجموعه تلویزیونی«پنج کیلومتر تا بهشت» را در همکاری با هاشمی روانه آنتن این شبکه کرده بود به عنوان مشاور پروژه و ناظر کیفی با «خداحافظ بچه» همکاری دارد.

بازیگران شناخته شده سینما،تئاتر و تلویزیون در «طهران نو»

در حالی که از سی تیر، ماه رمضان آغاز می‌شود و فرصت چندانی باقی نمانده درباره سریال مناسبتی شبکه تهران هنوز خبری رسمی منتشر نشده و در این خصوص شایعات زیادی شنیده می شود.تنها سریال ماه رمضان این شبکه قرار بود سریال اپیزودیک «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» باشد و باکس اصلی پخش به مسابقات و جنگ‌های شاد اختصاص یابد اما گویا هنوز قطعیت نیافته و مدیر تازه منصوب شده این شبکه به دنبال یافتن گزینه های مناسب تری هست و در این میان زمزمه‌هایی از پخش سریال «طهران نو» نیز شنیده می‌شود.

             

 

تصویربرداری سریال «طهران نو» به کارگردانی فرید سجادی‌حسینی و تهیه‌کنندگی علی تقی‌پور 17 آذر ماه سال گذشته با حضور حضور جمع قابل توجهی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون کلید خورد و با پایان ضبط تصاویر در خرداداماه امسال تاکنون بیش از  75 درصد صداگذاری و تدوین توسط امین میرشکاری و روزبه فرازمند به پایان رسیده است. در این سریال بازیگرانی چون مهران احمدی، علی سرابی، هومن سیدی، بهروز شعیبی، شقایق دهقان، ندا مقصودی، سمیرا ذکایی، لیندا کیانی، گلاره عباسی، بهناز جعفری، آتنه فقیه نصیری، پوراندخت مهیمن، سوگل طهماسبی، بیژن افشار، الهام کردا بازی می‌کنند. دومین سریال سجادی حسینی پس از «بانو» روایت زندگی کیا مقدم (با بازی علی سرابی) است که پس از 12 سال دوری از وطن و شکست در زندگی زناشویی، برای پیگیری کارهای شخصی به کشور باز می‌گردد، ولی در همان بدو ورود با اتفاقی رو به رو می‌شود که زندگی خودش و بسیاری را تحت تاثیر قرار می‌دهد. فیلمنامه این سریال را امید سهرابی و امیررضا طلاچیان نوشته‌اند.

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : سه شنبه 13 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

Image

 

امیدوارم قبل از تعطیلی کامل سینما، «بی خود و بی جهت» اکران شود

 

این کارگردان درباره ی آخرین وضعیت اکران عمومی فیلم سینمایی «بی خود و بی جهت» گفت: هنوز معلوم نیست و ما در بلاتکلیفی به سر می بریم. در واقع آنطور که من اطلاع دارم، شورای صدور پروانه نمایش با صدور پروانه آن موافقت کرده است، اما از آنجاییکه به نظر می رسد جاهای دیگری به غیر از وزارت ارشاد درباره پروانه نمایش فیلم ها اظهارنظر می کنند، هنوز جواب شفافی به ما ندادند و هرهفته صدور پروانه ی نمایش را به هفته ی بعد موکول می کنند.

 

کاهانی ادامه داد: به من گفته اند علی رغم نظر مثبت شورای پروانه نمایش، فیلم پیش آقای شمقدری است و از یک ماه قبل قرار است ایشان جواب بدهد و تکلیف فیلم را معلوم کند.

 

این کارگردان در پاسخ به اینکه، آیا فیلم برای اکران عمومی تغییر کرده است، گفت: بعد از جشنواره تلاش کردم فیلم را همانطور که ساختم نمایش بدهم، اما بعد از دو، سه ماه متوجه شدم این مسیر به نتیجه نخواهد رسید.

 

وی ادامه داد: تغییری را که آنها خواستند، انجام دادم و نسخه ی اصلاح شده به وزارت ارشاد ارایه شد و در نهایت دوستان شورای پروانه نمایش نظرشان مثبت بود.

 

کاهانی گفت: برای من با توجه به تغییری که انجام داده بودیم، طبیعی بود پروانه ی نمایش بگیریم، اما همچنان بلاتکلیف هستیم. آنها می گویند آقای شمقدری باید اظهارنظر کند و قاعدتا آقای شمقدری یا هرکس دیگری پس از یک ماه باید فیلم را دیده باشند.

 

وی در عین حال مطرح کرد: چون به نظر می رسد در شرایط فعلی چندین جا باید در مورد اکران فیلم ها نظر بدهند، ما هم منتظریم تکلیف مان روشن شود.

 

کارگردان «بی خود و بی جهت» این شرایط را برای خودش طبیعی دانست و به ایسنا گفت: با تجربه تر از گذشته شده ام و با توجه به فیلم های قبلی ام، طبیعی است که چاره ای ندارم و باید صبر کنم تا قدرت نمایی ها به پایان برسد. برای همین در چند ماه گذشته، سکوت کردم و به اشکال مختلف زمان را گذراندم. مثلا اگر جام ملت های اروپا نبود، حتما دق می کردم و حالا که فوتبال تمام شده می بینم همچنان مجوز ندارم و چیزی هم برای سرگرم شدن. پس باید از حقوق عوامل فیلم دفاع کنم و حتی در این شرایط مرده، به فکر اکران فیلم باشم.

 

وی در عین حال مطرح کرد: می دانم بالاخره به این فیلم پروانه ی نمایش می دهند، اما امیدوارم قبل از تعطیلی کامل سینما این اتفاق بیافتد.

 

کاهانی ابراز عقیده کرد: می دانم اگر فیلم «بی خود و بی جهت» وابستگی دولتی داشت، تا الان اکران شده بود، اما چون فیلم برای بخش خصوصی است، اکران آن به صبر و حوصله نیاز دارد.

 

وی با اشاره به سخنان اخیر مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی گفت: درست که آقای میرعلایی چندی قبل گفته بودند بخش خصوصی وجود ندارد و دولت در همه ی فیلم ها مشارکت می کند، اما در مورد فیلم من لااقل باید بگویم اینگونه نیست و همه ی مدارک آن هم قابل ارایه است.

 

کاهانی درباره ی اینکه آیا پایان بندی فیلم تغییر کرده است به ایسنا گفت: بله، پایان بندی را عوض کردم. اما احساسم را در مورد پایان بندی نمی گویم. وقتی فیلم به نمایش درآمد، بعدا درموردش صحبت می کنم.

 

وی در عین حال گفت: نمی خواهم کارم را توجیه کنم، اما چون فیلم سرمایه ی بخش خصوصی است، باید اکران شود تا بازگشت سرمایه داشته باشد.

 

کارگردان فیلم هایی چون «هیچ» و «اسب حیوان نجیبی است» اذعان داشت: اگر سینما را دوست نداشتم، این فیلم را نمی ساختم. من قبلا وضعیت فعلی سینما را پیش بینی کرده بودم و اینکه قاعدتا نباید کاری انجام بدهم ، اما به دلیل علاقه ای که به کار و فیلم داشتم، وسوسه شدم این فیلم را بسازم.

 

کاهانی در پاسخ به اینکه «بی خود و بی جهت» را قصد دارد در چه مقطع زمانی اکران کند، گفت: کار ما از این حرف ها گذشته است. ما همیشه به دنبال پروانه ی ساخت و نمایش هستیم. بنابراین هر زمان پروانه بگیریم، بلافاصله برای اکران اقدام می کنیم.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه پخش کنندگان و سینمادارانی هستند که علاقه مند به اکران فیلم هایم باشند. بنابراین در زمینه ی چگونگی اکران نگرانی ندارم، بلکه نگرانی اصلی ام مجوز است. همیشه این موضوع بزرگترین مشکل من بوده است و بیشترین وقت را از من گرفته است.

 

کاهانی در پایان دوباره تاکید کرد: امیدوارم پیش از تعطیلی کامل سینما که سال گذشته آن را پیش بینی کرده بودم، فیلم به نمایش عمومی درآید.

 

طی هفته ی گذشته ایسنا گزارشی از فیلم های که در اکران دچار مشکل هستند، منتشر کرد که یکی از آنها فیلم «بی خود و بی جهت» بود.

 

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : یک شنبه 11 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

                         http://www.cinemarooz.com//images/stories/poster/khabammiyad.jpg

 

عوامل فیلم سینمایی «خوابم میاد» به كارگرداني رضا عطاران برای قدردانی از حضور مردم به سینماهای نمایش دهنده فیلم می‌روند.

 

 عوامل این فیلم با عنوان «تور سپاس از آشتی مردم با سینما» که از عصر 5 شنبه آغاز می‌شود به پردیس سینمایی «تماشا»، «کیان» و «راگا» در شهر ری می‌روند. عوامل «خوابم میاد» یک‌شنبه ـ 11 تير ماه ـ در سینما «جوان» و «فرهنگ» حاضر می‌شوند و سه شنبه ـ 13 تير ماه ـ به سینماهای مرکزی، پارس و کارون می‌روند

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

                        http://www.cinemarooz.com//images/stories/news/hanie_tavasoli.jpg

 

هانيه توسلي و سروش صحت به جمع بازيگران فيلم سينمايي «عمليات مهدكودك» به كارگرداني فرزاد اژدري پيوستند. 

 

 اين فيلم در مراحل پاياني پيش توليد قرار دارد و قرار است بزودي چند بازيگر ديگر به فهرست عوامل «عمليات مهدكودك» اضافه شوند. عليرضا خمسه، شمسي فضل‌اللهي و سروش صحت ديگر بازيگران قطعي اين فيلم هستند.
«عملیات مهد کودک» فیلمی در ژانر کودک بوده و داستان آن روایتگر چند کودک است که برای جلب توجه والدینشان دست به کار بزرگی می‌زنند. این فیلم دارای فضای فانتزی بوده و بخش‌هایی از آن نیز به صورت جلوه‌های ویژه رایانه‌ای تولید خواهد شد.
با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته فیلمبرداری «عملیات مهد کودک» از اواخر تیر ماه سال جاری آغاز خواهد شد.
سایر عوامل فیلم که حضورشان قطعی شده است عبارتند از: کارگردان و فیلمنامه‌نویس: فرزاد اژدری، مدیر فیلمبرداری: سید محسن جاهد، طراح گریم: مهین نویدی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: علی مردانی، طراح صحنه و لباس: سحر گوران، مدیر تدارکات: یدا... زبردست، دستیار دوم کارگردان: فرخ اژدری، بازیگردان کودک: ژاکلین آواره، دستیار طراح صحنه و لباس: مریم غفرانی، منشی صحنه: آزاده زارعی، تهیه کننده: رویا شریف.

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

 

 

فیلمهای سینمایی "زنان ونوسی ، مردان مریخی" و "مقلد شیطان" به ترتیب توسط موسسات ویدئو رسانه فیلمسازان جوان و هنرنمای پارسیان پا به نمایش خانگی گذاشتند.

"زنان ونوسی ، مردان مریخی"

این فیلم را موسسه فیلمسازان جوان پس از عنوان سینمایی "سعادت آباد" به بازار عرضه کرد و قرار است به زودی از مجموعه برترین های سینمای ایران فیلم سینمایی "جرم" را روانه بازار کند.تیراژی که این موسسه برای این فیلم در نظر گرفته است 500 هزار نسخه و مدت آن در حدود 100 دقیقه میباشد.

فیلم سینمایی "زنان ونوسی، مردان مریخی" به کارگردانی کاظم راست گفتار و نویسندگی حسین مثقالی و شعله نیک روش توسط سید محمدرضا مفیدی تهیه شده است.
راست گفتار پیش از این فیلمهای سینمایی "عروس خوشقدم" ، "نقاب" ، "پسر تهرانی" و تله فیلم "داماد خوشقدم" را ساخته است.او پس از این فیلم "چک" را ساخت.
امین حیایی ، بهاره رهنما ، شیلا خداداد ، غلامحسین لطفی، یوسف صیادی ، امیرحسین رستمی ، اکرم محمدی ، سحر زکریا و الهه حصاری بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی "زنان ونوسی ، مردان مریخی" درباره مهندسی به نام سعید است که همسرش او را مجبور می‌کند مبالغ هنگفتی پول قرض کند و او را برای اسکی و تفریح به کوه‌های آلپ بفرستد. در آلپ هنگام اسکی ، زن در یک یخچال طبیعی سقوط می‌کند و می‌میرد. سعید پس از بیرون آمدن از بهت و حیرت ناشی از مرگ همسرش با دختر دیگری ازدواج می‌کند اما بلافاصله بعد از ازدواج ، جسد یخ زده همسر قبلی در کوه آلپ پیدا می‌شود و در اثر اتفاقی زنده شده و به ایران برمی‌گردد...

از کسانی که به عنوان عوامل در این فیلم حضور داشته اند میتوان به حسین مثقالی و شعله نیک‌روش به عنوان نویسنده ، علیرضا زرین دست به عنوان فیلمبردار ، بهنام ابطحی به عنوان آهنگساز و بهزاد مصلح به عنوان تدوینگر اشاره کرد.
این فیلم در زمان اکران خود در گروه سینمایی آفریقا و پخش فیلمیران توانست در تهران 847 میلیون تومان و در شهرستان فروش 500 میلیون تومانی داشته باشد.

------------------------
"مقلد شیطان"

این فیلم اولین عنوان سینمایی ایرانی موسسه هنرنمای پارسیان در سال جدید میباشد.قرار است این موسسه به زودی فیلم سینمایی "فرود در غربت" را توزیع کند.
"مقلد شیطان" ساخته افشین صادقی است که تهیه آن را نیز انجام داده است.حمید نعمت ا... هم نویسنده این فیلم بوده است.
بازیگران "مقلد شیطان" عبارتند از: کامبیز دیرباز ، اصغر همت ، شقایق فراهانی ، سیروس ابراهیم زاده ، ساره بیات ، امید زندگانی ، شیوا خنیاگر ، نسرین صداقت ، غزاله نظریان و علی اصغر طبسی

خلاصه داستان : تبهكاری به نام جمشيد سيف كه با دقت و حوصله از سوژه های خود عكس و مداركی را تهيه می كند ، با تهديد آنها مبنی بر برملاشدن مدارك مورد نظر همكاری و هم ياريشان را در انجام اعمال پليدش جلب می كند. مدير بازرگانی يك شركت آخرين سوژه اوست. اما در اين ميان يك افسر پليس جوان نسبت به اعمال خلاف قانون مدير بازرگانی مشكوك می شود. جمشيد سيف قصد دارد پليس جوان را نيز به همان شيوه در اختيار بگيرد ، اما ...
دیگر عوامل فنی : مصطفی کشفی (مدیر فیلمبرداری) ، حمزه اولیازاده (عکاس)

"مقلد شیطان" اولین ساخته افشین صادقی است که اینک پس از ۳ سال توقیف با جرح و تعدیل هایی نسبتا زیاد اکران شده است.
این فیلم در اکران دوم تابستان سال 89 به سرگروهی قدس به نمایش عمومی درآمد و با فروش 40 میلیونی به موفقیتی در گیشه دست پیدا نکرد.



 

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

Image

 

تصویربرداری فیلم تلویزیونی «بچه عوضی» به کارگردانی فریدون جیرانی تا چند روز آینده آغاز خواهد شد.

 

 

 پروژه جدید فریدون جیرانی این روز‌ها مرحله بازنویسی فیلمنامه را به قلم آرش قادری پشت سر می‌گذارد و پس از بازبینی لوکیشن و انتخاب نهایی بازیگران که تا آخر هفته جاری انجام خواهد شد، تصویربرداری آن تا 10 روز آینده آغاز می‌شود. 


 «بچه عوضی» ماجرای یک دزدی اشتباه را روایت می‌کند.

فریدون جیرانی سریال «مرگ تدریجی رویا» و فیلم‌های سینمایی چون «پارک وی»، «قصه پریا»، «قرمز» و... را کارگردانی کرده است.

 

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

فيلم هايي از فرزاد موتمن، شهرام شاه حسيني، محمدعلي سجادي، حسن هدايت، بهنام بهزادي،كاظم معصومي، مونا زندي حقيقي، ماني حقيقي، علي عطشاني، نادر مقدس، فريدون جيراني، سعيد ابراهيمي فر، سيدمسعود اطيابي، حسين قناعت، فريدون حسن پور، خسرو معصومي، محمدحسين حقيقي، مهدي صباغزاده و شاهد احمدلو در نخسيتن جشنواره بين المللي فيلم ويديويي تهران اكران مي شود.

 روابط عمومي جشنواره بين المللي فيلم ويديويي تهران با اعلام اين خبر افزود: آثار اين فليمسازان در بخش"سينماگران و ويديو" در سالن شماره 3 مجموعه سينمايي فلسطين اكران مي شود.

در اين خبر آمده است: فيلم هاي تلفن همراه/ شهرام شاه حسيني، آذر/ فرزاد موتمن، ساياب/ محمدعلي سجادي، بازگشت/ حسن هدايت، قلب دوم / بهنام بهزادي، تب برفكي / كاظم معصومي، كاغذهاي رنگي/ مونا زندي حقيقي، چمدان/  ماني حقيقي ، گنگ خواب ديده/علي عطشاني، گنجينه جواهر پشته/ نادر مقدس، مسافر بهشت / فريدون جيراني، بازگشته / سعيد ابراهيمي فر، برج آرام / سيدمسعود اطيابي، روشنك/ حسين قناعت، دوستان خوب/ فريدون حسن پور، نقش ليلي/ خسرو معصومي، جنگ در بهشت/  محمدحسين حقيقي، فصل زندگي / مهدي صباغزاده، بازجويي در كافه تهران/ شاهد احمدلو

فيلم هاي تلفن همراه/ شهرام شاه حسيني، آذر/ فرزاد موتمن، ساياب/ محمدعلي سجادي، بازگشت/ حسن هدايت در روز اول جشنواره در سينما فلسطين اكران مي شوند اين در حالي است كه 9 عنوان فيلم از ايران و كشورهاي هند، اسپانيا، تركيه و آلمان در نخستين روز جشنواره ويديويي تهران اكران مي شود. اين آثار از ساعت 14 روز دوشنبه در سه سالن سينما فلسطين به نمايش در مي آيد."مشت زن" به كارگرداني روزبه روحي پور ساعت 14، "محدوده ابري" به كارگرداني روح ا... سهرابي ساعت 16، "4 حرفي" به كارگرداني جمشيد محمودي ساعت 18، "چرخ و فلك" به كارگرداني حسن فتحي ساعت 20، "پلاك 7 كوچه پاييز" به كارگرداني شهرام شاه حسيني ساعت 30/21.

اين آثار، در سالن اصلي سينما فلسطين اكران مي شوند.همچنين، فيلم هاي " گاتو" از كشور هند، "پرواز 8714" از كشور اسپانيا،" دره گرگ ها" از كشور تركيه، "وطنم آفريقا" از كشور آلمان از ساعت 30/14 تا 30/20در سالن شماره 2 سينما فلسطين به نمايش درمي آيند.

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

 

 

«حبیب اسماعیلی» مدیرعامل دفتر پخش فیلمسازان : از روز چهارشنبه (31 خردادماه) فیلم در گروه سینمایی عصر جدید اکران خواهد شد. تاکنون 12 سالن در تهران را برای نمایش فیلم هماهنگ کردیم و امیدواریم این تعداد افزایش یابد.

وی در ادامه درباره نوع تبلیغات فیلم که با موضوع انقلاب ساخته شده است، گفت: فیلم تولید سال 89 است و ما تیزرهای این فیلم را آماده و به تلویزیون ارایه دادیم تا پخش شود همچنین تبلیغات شهری آن را نیز آغاز کردیم.

اسماعیلی درباره پیش‌بینی فروش فیلم توضیح داد: با اکران فیلم «خوابم می‌آد» امیدواریم سینماها وضعیت مناسبی پیدا کرده و گرم شود همچنین تاثیر بر فروش فیلم‌های دیگر نیز داشته باشد. اما در شرایط فعلی اصلا نمی‌توان مخاطب را پیش‌بینی کرد. تلاش می‌کنیم تا همزمان با تهران شهرستان‌های بزرگ هم فیلم را به نمایش درآوریم.

 

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

Image

 

 

به هر حال تهیه کننده «خوابم می آد» چندان از حضور من در این کار خرسند نبود و برای همین ترجیح میدهم همزمان با اکران فیلم درباره آن هیچ صحبتی نکنم تا سوء تفاهم ایجاد نشود.

 

 

نخستین تجربه کارگردانی سینمایی رضا عطاران با عنوان «خوابم می آد» در حالی از انتهای هفته قبل روی پرده رفته که این فیلم تنها در دو روز ابتدایی اکرانش حدودا ۶۷ میلیون تومانی عایدی داشته است.

 

بخش عمده ای از بار کمیک «خوابم می آد» مرهون حضور اکبر عبدی در یکی از نقشهای مکمل آن است؛ نقش یک پیرزن که با شیرین کاریهای خود مخاطب را به وجد می آورد.

 

با این حال اکبر عبدی که به تازگی بازی در فیلمی با عنوان «جابجا» را هم پشت سر گذاشته مایل به گفتگو درباره «خوابم می آد» نیست. وی به شبکه ایران می گوید:«علاقه ای به گفتگو درباره همکاری ام با عطاران ندارم و البته دلیل این امر هم خودِ عطاران نیست بلکه مشکل جای دیگری است.»

 

عبدی وقتی با این پرسش مواجه میشود که آیا دلیل این امر رویکرد خاص تهیه کننده این فیلم نسبت به حضور او در این فیلم نیست،اظهار می دارد:«به هر حال تهیه کننده این کار چندان از حضور من در این کار خرسند نبود و برای همین ترجیح میدهم همزمان با اکران فیلم درباره آن هیچ صحبتی نکنم تا سوء تفاهم ایجاد نشود.»

 

گویا محمدرضا تخت کشیان تهیه کننده «خوابم می آد» علاقه چندانی به حضور عبدی در نقش پیرزن داستان نداشته و ترجیح میداده از یک بازیگر زن برای این نقش استفاده کند و اصرارهای عطاران بوده که او را واداشته با عبدی قرارداد ببندد!

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

 

 

«حبیب کاوش» سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: در جلسه شورای صنفی امروز نمایش مقرر شد فیلم سینمایی «خوابم می‌آد» به کارگردانی رضا عطاران از روز چهارشنبه (24 خرداد) در گروه سینمایی آفریقا جایگزین فیلم «چک» ‌شود؛ همچنین فیلم سینمایی «شورشیرین» در گروه سینمایی آزادی پس از اتمام اکران فیلم «قفس طلایی» به نمایش درمی‌آید.

وی درباره زمان اکران فیلم «شور شیرین» گفت: باید کف فروش فیلم «قفس طلایی» مورد بررسی قرار گیرد، احتمالاً «شورشیرین» اواخر خردادماه به نمایش درمی‌آید.

وی درباره فیلم دیگر گروه‌های سینمایی توضیح داد: دو فیلم سینمایی «دوستی از جنس آتش» و «شبکه» به دلیل فروش پایین از روز چهارشنبه از گروه‌های سینمایی قدس و عصر جدید برداشته خواهد شد اما به دلیل عدم تقاضا برای اکران فیلم، این دو گروه بدون فیلم هستند.

«پس كوچه‌هاي شمرون» که براساس اعلام شورای صنفی نمایش به دلیل مخالفت حوزه هنری و شهرداری با اکرانش قرار بود اکران نشود با امضای قرارداد از سوی شهرداری از فردا در سینماهای تهران و شهرستان ها روی پرده می رود.
احتمال دارد به دلیل همین صحبت های اخیر این فیلم چند سالن اصلی زیر نظر حوزه هنری را در اختیار نداشته باشد.

تهیه‌کننده این فیلم سینمایی عبدالله علیخانی و حسین فرح بخش هستند و جواد ستوده نیا نیز فیلمنامه فیلم را به نگارش درآورده است.

اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، شاهرخ استخری، حدیث چهره پرداز، زهره حمیدی، اسماعیل پوررضا، رامسین کبریتی، مختار سائقی، حسین قورچی، جلیل ملک زاده، مهدی انجم روز و صدف طاهریان بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: دو جوان که به تازگی ازدواج کرده اند به دلیل شرایط، قادر به ادامه زندگی با یکدیگر نیستند. آنها قصد جدایی دارند، اما در طول مسیر با ماجراهایی مواجه می شوند.

 

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

Image

 

فیلم سینمایی «خوابم می‌آد» اولین اثر سینمایی رضا عطاران از چهارشنبه این هفته ۲۴ خرداد ماه اکران عمومی می‌شود.

 

 فیلم سینمایی «خوابم می‌آد» از این هفته به جای فیلم سینمایی «چک» در گروه سینمایی آفریقا اکران عمومی می‌شود

Image


این فیلم برای نخستین بار درسی امین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد و سیمرغ بلورین بهترین کارگردان بخش نگاه نو جشنواره را برای رضا عطاران به ارمغان آورد.

«خوابم می‌آد» داستان زندگی رضا، معلمی ساده و درستکار را روایت می‌کند که به سن میانسالی رسیده و در برقراری ارتباط با آدم‌ها دچار مشکل است، او با دختری پاستیل فروش آشنا می‌شود. دختر، برای پیوند کلیه خواهرش با مشکل روبروست و رضا را ترغیب به کارهایی می‌کند که باب میلش نیست و …

 در این فیلم سینمایی اکبر عبدی نقش مادر را ایفا می‌کند و در کنار عبدی بازیگرانی چون مریلا زارعی، ناصر گیتی‌جاه، ویشکا آسایش، رضا عطاران، سروش صحت، اصغر سمسارزاده، حسین محب اهری و خداداد عزیزی ایفای نقش می‌کنند. 

 

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد